Vuelta 2015: Volg hier de negentiende etappe
vrijdag 11 september 2015 om 12:45 Volg in Google

Vuelta 2015: Volg hier de negentiende etappe

Met nog drie dagen te gaan komt het einde van deze Vuelta in zicht. Vandaag gaat het over 185 kilometer van Medina del Campo naar Ávila. Onderweg krijgen de renners met de Alto de Valdavia en de Alto La Paramera een beklimming van derde en tweede categorie voorgeschoteld. De finale richting de binnenstad van het ommuurde Ávila gaat over een hellende kasseistrook. Blijft Tom Dumoulin in het wiel van Fabio Aru, of weet hij zelfs tijd op hem te pakken?

Vuelta 2015: Volg hier de negentiende etappe

Het officiële startschot klinkt om 13:02. Rond de klok van vier uur beginnen de NOS, Sporza en Eurosport met de live-uitzending. De aankomst wordt verwacht tussen half zes en zes uur. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links:
Voorbeschouwing etappe 19

Website organisatie
Deelnemerslijst Vuelta 2015
Parcoursinformatie etappe 19

Livestream (NOS)

Liveblog (NOS)
Liveticker (Sporza)

Liveticker organisatie
Twitter organisatie

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
273 Reacties
1 9 10 11
11-09-2015 17:35
Sterk hoor van John...
11-09-2015 17:35
Wel respect voor Valverde. Probeert het toch al dagen.
11-09-2015 17:37
Valverde is goed, misschien toch wel van alle renners in het peloton de renner die het beste twee klassementen achter elkaar kan rijden op niveau.
11-09-2015 17:39
Oh jee, Valverde pakt 10 seconden!
11-09-2015 17:41
Puntje van mijn stoel
11-09-2015 17:41
Valverde is wel opeens weer heel goed.

Maar ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat het ook een teken van zwakte is.
11-09-2015 17:42
Beetje zuur Purito.

Voorlopig doet hij tenminste wat.
11-09-2015 17:42
En nou volgas, rammen!
11-09-2015 17:42
Aru heeft t zwaar!!
11-09-2015 17:43
Tom gaat! Komaan jongen, pak nog wat extra secondes! Maar blaas jezelf alsjeblieft niet op..!
11-09-2015 17:43
Ja ja ja
11-09-2015 17:43
Kom op, beuken!
11-09-2015 17:43
Tom zelf! Hier moet het ook.
11-09-2015 17:43
Wooooooooooooooooooooooooooooooow!
11-09-2015 17:44
Mm, op asfalt komt Aru wel terug. Wel mooie teken. Moreno zal afstoppen.
11-09-2015 17:44
3 tellen lijkt me?
11-09-2015 17:44
2 of 3 sec erbij, lekker gedaan Tom.
En kost wel wat energie, maar dat geldt voor Aru net zo goed uiteraard.
11-09-2015 17:45
Geweldiggggggg
11-09-2015 17:45
Tjonge, sterk weer. Je begint het al vrij normaal te vinden. 1,5 week geleden wist ik nog niet wat ik zag.
11-09-2015 17:45
Prima uitslag iig!
11-09-2015 17:46
2 of 3 secondes. Scheelt weer een plek met boni's ;)

Kijk die Astana's eens onbegrijpelijk kijken haha.
11-09-2015 17:47
Geweldig gereden Tom!! Ook mooi hoe Craddock doortrok op die kasseien!
11-09-2015 17:47
Geen loper, geen queen maar gewoon de koning, kan ook nog sprinten, wow.
1 9 10 11

Om te reageren moet je ingelogd zijn.