Volg hier Milaan-San Remo 2015
zondag 22 maart 2015 om 09:55 Volg in Google

Volg hier Milaan-San Remo 2015

In een regenachtig Milaan gaat vandaag de 106e editie van Milaan-San Remo van start. 199 renners (Martijn Verschoor is niet gestart) zullen zich opmaken voor 293 kilometer van de modestad naar de badplaats San Remo. Afgelopen jaar ging Alexander Kristoff juichend naar huis. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, dus zal de Noor er weer alles aan moeten doen om zijn winst te prolongeren. Wie komt als eerste over de streep op de Via Roma? Volg het verloop van de koers hier op WielerFlits.

Onderweg staan zes klimmetjes te wachten op de renners. Achtereen de Passo del Turchino, de Capo Mele, de Capo Cervo en de Capo Berta vormen de opmaat tot de heuvels waar de koers moet ontspringen: de Cipressa (5,6 km aan 4,1%, max. 9%) en de Poggio (3,7 km aan 3,7%, max. 8%). Er staan dertien Nederlanders aan de start, aangezien Martijn Verschoor een DNS achter zijn naam heeft staan.

De start wordt om 10.10 uur gegeven in Milaan. De winnaar wordt in San Remo verwacht tussen tien voor vijf en half zes.

TV
Sporza zendt vanaf 14.30 uur live de koers uit op Eén met Michel Wuyts en José De Cauwer. Eurosport gaat ook om 14.30 uur live, zij hebben Jeroen Vanbelleghem en Michael Boogerd als commentatoren. Via nos.nl is La Primavera te volgen vanaf 15.15 uur.

Links
Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Voorbeschouwing: Milaan-San Remo (WielerFlits)
Het laatste nieuws rond Milaan-San Remo

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews, Engels)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
190 Reacties
22-03-2015 16:35
Ducrot: 234 dat is Nordhaug weer, owh nee dat is Trek hahaha
22-03-2015 16:36
Greipel zit er toch ook nog netjes bij hoor
22-03-2015 16:37
@Daan
Er zit een knop op je tv
22-03-2015 16:37
Groot peloton nog, zeker 70 man
22-03-2015 16:37
Kwiat rijdt binnen 1 minuut weer helemaal naar voren.. Stybar er ook nog bij. Etixx heeft een heerlijk team!!
22-03-2015 16:38
2 man van lotto-jumbo
22-03-2015 16:38
Ik zie nog 2 TLJ renners hoor itt eerdere berichten hier.
22-03-2015 16:38
Iemand kunnen zien wie die lotto man is bij de eerste 20
22-03-2015 16:38
Kristoff en Nibali ook weer van voren.
22-03-2015 16:39
Nog maar 1 mannetje voor Degenkolb. Kristoff naar voren gebracht.
22-03-2015 16:40
Reken maar niet teveel op TLJ. Als je Bert-Jan Lindeman als beschermde renner aanwijst, dan weet je hoelaat het is. Nog ff wachten op de kasseiklassiekers.
22-03-2015 16:40
Martens en Tankink als ik het goed zag
22-03-2015 16:40
[b]SPARTACUS[/b]
22-03-2015 16:41
Tankink en Martens zijn de mannen van TLJ.
22-03-2015 16:41
Oss en Thomas beginnen met 25 seconden aan de Poggio, is niet genoeg maar toch een gaatje.
22-03-2015 16:41
Maar Martens lag er net ook af volgens mij. Die gaan we idd niet meer zien aan het einde.
22-03-2015 16:42
Dit bericht is verwijderd
22-03-2015 16:42
Ik zeg nu Cancellara.
22-03-2015 16:42
Goed werk van bmc, afstoppen voor Oss en vooraan rijden voor t geval ze bijgehaald worden.
22-03-2015 16:43
Heeft iemand Cav gezien? Zit die er nog bij?
22-03-2015 16:45
Ik voorspel Kwiat of Stybi!
22-03-2015 16:46
Greipel bungelt er nog net aan.
22-03-2015 16:46
Kristoff en Mathews in een zetel?
22-03-2015 16:46
Matthews en Wellens ook nog goed zittend.
22-03-2015 16:46
Greipel en Boom helemaal achteraan

Om te reageren moet je ingelogd zijn.