maandag 28 mei 2012 om 19:04
Volg hier het Amerikaans kampioenschap
In Greenville, South Carolina is een uurtje geleden de wegrit van het Amerikaans kampioenschap op gang geschoten. Rond 22.30u vanavond weten we wie Matthew Busche opvolgt en een jaar lang in de stars en stripes mag rondrijden. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.
Links:
Deelnemerslijst
Parcours
maandag 30 mei 2011 om 17:05
Volg hier het Amerikaans kampioenschap
Vandaag wordt in Greenville de wegrit van het Amerikaans kampioenschap verreden. Dat bestaat uit drie lokale rondjes in Greenville, gevolgd door vier grote omlopen met onder meer de Paris Mountain, en tot slot opnieuw drie kleinere rondjes. Het startschot is zopas gegeven, de aankomst wordt tussen 21u en 22u verwacht. Wie volgt Ben King op en mag een jaar lang in de stars and stripes rondrijden? Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.
Om te reageren moet je ingelogd zijn.