Volg hier Gent-Wevelgem 2016
zondag 27 maart 2016 om 11:15 Volg in Google

Volg hier Gent-Wevelgem 2016

De zomertijd is ingegaan, het is Eerste Paasdag, dus is het tijd voor Gent-Wevelgem. Regen en wind kenmerken deze Vlaamse klassieker, maar een lichte parcourswijziging zal ook van invloed kunnen zijn op de koers. Hoeveel invloed? Na 243 kilometer kennen we de opvolger van Luca Paolini. De wedstrijd volgen kan hier natuurlijk op WielerFlits.

Om 11.30 uur worden de renners door de organisatie weggevlagd. Tussen 17.10 uur en 17.45 uur is de verwachte aankomst, maar mocht het weer zicht dermate tegen de renners keren, dan moet u niet raar opkijken als we na zessen nog aan het koersen zijn. Onderweg liggen nog tien klimmetjes, waaronder de Kemmelberg van twee (de ‘normale’ en de steile) kanten. Gaat daar het verschil gemaakt worden deze Gent-Wevelgem?

De televisie-uitzending van Sporza begint om 13.30 uur op één. De NOS schakelt om 14.15 uur in op NPO1.

GW2

Links
Voorbeschouwing: Gent-Wevelgem 2016 (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Livestream (NOS.nl, vanaf 14.15 uur) – Wordt later toegevoegd

Gent-Wevelgem voor vrouwen 2016 (UCI Women’s World Tour)
Liveticker (DirectVelo)

Gent-Wevelgem Kattekoers 2016 (U23, beloften)
Voorbeschouwing (WielerFlits)
Liveticker (DirectVelo)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
331 Reacties
27-03-2016 16:48
Hagen zit er bij, Cancellara, Coquard, Nizzolo, Trentin, Van Avermaet, Sagan, Demare.
27-03-2016 16:48
Meest domme moment om te gaan van vanmarcke, ongelooflijk. Totaal zinloos
27-03-2016 16:48
Zit Bouhanni erbij?
27-03-2016 16:49
Etixx weer met 6 man vooraan.
27-03-2016 16:49
@javier
nee
27-03-2016 16:49
@Javier
Bouhanni zit erbij, bij zijn masseur.
27-03-2016 16:50
Niet dom van Sep om te proberen hoor, je weet nooit wie er meespringen.
27-03-2016 16:50
@Javier Hij had beter kunnen stoppen toen hij zag dat hij alleen was maar zo blijft de koers wel leuk om te zien.
27-03-2016 16:50
Nou, nu komt de beslissing. Andere kant Kemmelberg, "lastigste heuvel van Vlaanderen"
27-03-2016 16:52
Ah jammer dat Bouhanni er niet meer bijzit. Had hem wel verwacht. Weet iemand misschien de reden waarom hij er niet zit, gelost?
27-03-2016 16:52
Nog 1 man van Roompot erbij, 242.
27-03-2016 16:52
Leuk, ben benieuwd!
27-03-2016 16:52
Ik serieus ? Serieus ?

Stercke Stijn ! Nooit laten rijden.
27-03-2016 16:53
Sagan, Cancellara, Vanmarcke de beste op de klim.
27-03-2016 16:54
Nu krijgt Sep wel een leuk groepje mee
27-03-2016 16:54
En we hebben een groejpe favorieten!
27-03-2016 16:54
Potverdikkie, Sagan was daar wel héél sterk
27-03-2016 16:54
Sagan. Wat. Een. Coureur.

Cancellara ook erg goed, Vanmarcke die het lastig had hoor.
27-03-2016 16:55
Cancellara, Sagan en Vanmarcke zijn weg. Trentin, Van Avermaet en een etixx renner erachter.
27-03-2016 16:55
@javier

Gelost, en daarna uit de koers gestapt.
27-03-2016 16:55
Vanmarcke wel heel erg sterk als je dit nu nog kunt.
27-03-2016 16:55
Sagan kan je gewoon niet haten. Niet zo'n typische sprinter die alles laat doen door zijn ploeggenoten
27-03-2016 16:56
Jammer dat Terpstra niet mee is.
27-03-2016 16:56
Sagan is altijd mee. Hij beslist wanneer de koers gemaakt wordt en wanneer de finale begint.
27-03-2016 16:56
Dit is toch gewoon klaar? Die drie plus één halen ze echt niet meer terug als ze vol doorrijden

Om te reageren moet je ingelogd zijn.