Volg hier Gent-Wevelgem 2016
zondag 27 maart 2016 om 11:15 Volg in Google

Volg hier Gent-Wevelgem 2016

De zomertijd is ingegaan, het is Eerste Paasdag, dus is het tijd voor Gent-Wevelgem. Regen en wind kenmerken deze Vlaamse klassieker, maar een lichte parcourswijziging zal ook van invloed kunnen zijn op de koers. Hoeveel invloed? Na 243 kilometer kennen we de opvolger van Luca Paolini. De wedstrijd volgen kan hier natuurlijk op WielerFlits.

Om 11.30 uur worden de renners door de organisatie weggevlagd. Tussen 17.10 uur en 17.45 uur is de verwachte aankomst, maar mocht het weer zicht dermate tegen de renners keren, dan moet u niet raar opkijken als we na zessen nog aan het koersen zijn. Onderweg liggen nog tien klimmetjes, waaronder de Kemmelberg van twee (de ‘normale’ en de steile) kanten. Gaat daar het verschil gemaakt worden deze Gent-Wevelgem?

De televisie-uitzending van Sporza begint om 13.30 uur op één. De NOS schakelt om 14.15 uur in op NPO1.

GW2

Links
Voorbeschouwing: Gent-Wevelgem 2016 (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Livestream (NOS.nl, vanaf 14.15 uur) – Wordt later toegevoegd

Gent-Wevelgem voor vrouwen 2016 (UCI Women’s World Tour)
Liveticker (DirectVelo)

Gent-Wevelgem Kattekoers 2016 (U23, beloften)
Voorbeschouwing (WielerFlits)
Liveticker (DirectVelo)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
331 Reacties
27-03-2016 17:03
Schrijf de nummer 2 maar op
27-03-2016 17:04
Oss gaat vast nog wel mee draaien maar veder zie ik niemand etixx helpen. 4/5 tegen 4 dus.
27-03-2016 17:04
Wat een afgang wederom voor etixx.. aaaauuwww
27-03-2016 17:04
Sagan rijd weer mee voor de 2e plek. Vanmarcke for the win!
27-03-2016 17:04
Sep is goed bezig vandaag, die oogt heel sterk.
27-03-2016 17:05
Slimme actie van Koeznetsov!
27-03-2016 17:05
Ben toch erg benieuwd waarom Vanmarcke er nog wel bij is gekomen en die andere drie niet.
27-03-2016 17:05
Sep is klaar voor de Ronde!
27-03-2016 17:05
Sagan 2 idd. Ik denk alleen dat Cancellara wint. Vanmarcke op drie
27-03-2016 17:05
Deze 4 blijven vooruit denk ik
27-03-2016 17:06
De vogels zijn gevlogen. Podium is bekend. Cancellara en Vanmarcke voor de winst en Sagan tweede.
27-03-2016 17:07
Kijk eens hoe Stybar zich in moet spannen en alsnog stijgt de voorsprong! Vogels zijn gevlogen.
27-03-2016 17:07
@F4L
Ik denk omdat Vanmarcke gewoon beter is dan de rest
27-03-2016 17:07
etixx niet goed genoeg. pfff
27-03-2016 17:07
Organisatie is klein in het peloton, ze demarreren daar.
27-03-2016 17:07
Zullen we Patrick Lefevere weer horen vanavond
27-03-2016 17:08
Ben benieuwd of Sagan deze vorm nog kan doortrekken naar volgende week en of hij misschien nog een procentje kan verbeteren.
27-03-2016 17:08
Zul je zien dat die kuznetsov straks wint
27-03-2016 17:09
Sagan en Cancellara nu toch wel dé twee topfavorieten voor de ronde. Gevolgd door een sterke Vanmarcke en GvA (mocht hij volledig herstellen).

Etixx moet hopen op een gekke move van Terpstra komende zondag.
27-03-2016 17:10
Rijden Astana (Westra?) en Giant (De Kort?) nu mee voor een paar centen van meneer Lefevre?
27-03-2016 17:11
Haha @nos ''Demare is ook een goede klimmer weten we sinds Milaan Sanremo ;)''
27-03-2016 17:13
Ik zie etixx hier niet winnen ook al komen ze terug.
27-03-2016 17:13
Het is nog lang niet gespeeld, ze moeten echt echt echt blijven draaien, dat eerder dan die arme Kuzny lopen te pesten iig...
27-03-2016 17:13
En toch zijn ze er nog niet. Zou jammer zijn van de koers als de sterkste niet wint.
27-03-2016 17:14
Doet pijn aan mijn ogen om Terpstra zo te zien werken voor wie? in een koers waar hij zelf kopman zou moeten mogen zijn.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.