Volg hier de Zilvermeercross 2015
zaterdag 12 december 2015 om 14:45 Volg in Google

Volg hier de Zilvermeercross 2015

Het crossweekend wordt vandaag op gang geschoten met de Zilvermeercross in Mol. Aan de flanken van het Zilvermeer vinden de renners een zwaar zandparcours, die niet meetelt voor een regelmatigheidsklassement. Desondanks zijn een groot aantal toppers, waaronder Wout van Aert, Mathieu van der Poel, Lars van der Haar en Sven Nys, van de partij. De grote afwezigen zijn Sunweb-renners Kevin Pauwels en Klaas Vantornout. Wie wordt de opvolger van Wout van Aert? Bespreek hier het verloop van de wedstrijd, die vanaf 15:00 live wordt uitgezonden door VIER.

Links:
Officiële website
Deelnemerslijst
Parcours 2015

Livestream (VIER)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
15 Reacties
12-12-2015 15:18
Het is op dit moment echt Van der Poel en Van Aert die de dienst uitmaken in deze sport... de rest krijgt af en toe een kruimel toegeworpen
12-12-2015 15:25
Nys doet anders ook weer "gewoon" mee hoor.
12-12-2015 15:28
Kijken wij de zelfde wedstrijd NumberSeventeen?
12-12-2015 15:30
Laurens Sweeck kan nog volgen.
12-12-2015 15:32
Mathieu en Wout spelen op dit moment met de rest. Laurens is goed terug gekomen maar moet er hard voor werken. Als die 2 straks echt gas gaan geven dan ligt de rest voor apegapen
12-12-2015 15:32
Ik heb geen wedstrijdinfo.. Kan iemand mij een update geven?
12-12-2015 15:32
@rahimns
Nys heeft dat niveau ook wel... deze cross alleen even niet.
12-12-2015 15:34
Ook Meeusen, Peeters en Nys komen weer terug.
12-12-2015 15:35
@sjaak. Het ging over dit seizoen. Vandaag is het geen Nys dag nee.
12-12-2015 15:39
Van der Haar ook weer terug.
12-12-2015 15:44
leuk crossje, de mannen dicht opeen. spanning tot de meet
12-12-2015 15:48
Van Aert is weg.
12-12-2015 15:59
Als Wellens niet af en toe onderbroken wordt praat hij volgens mij gewoon een uur vol.
12-12-2015 16:05
Wellens is echt een spraakwater inderdaad.
12-12-2015 16:07
Knieen van MvdP weer flink getest, hebben het schijnbaar goed gehouden.
Sweeck knap derde

Om te reageren moet je ingelogd zijn.