Volg hier de zesde etappe in de Ronde van Catalonië 2017
zaterdag 25 maart 2017 om 12:05 Volg in Google

Volg hier de zesde etappe in de Ronde van Catalonië 2017

Vandaag moeten de klassementsrenners opnieuw in actie komen in de Ronde van Catalonië. Er is geen aankomst bergop zoals gisteren, maar de pittige Alt de la Musara op veertig kilometer voor het einde kan wel degelijk voor spektakel zorgen.

Alejandro Valverde verdedigt een voorsprong van 21 seconden op Chris Froome en 47 tellen op Alberto Contador. Kan hij standhouden? Volg het vanaf 12:20, want dan gaan de renners van start. De aankomst wordt verwacht tussen 16:51 en 17:19. Eurosport zendt de koers vanaf 15:30 live uit. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links
Voorbeschouwing: Ronde van Catalonië 2017

Website organisatie
Parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
124 Reacties
1 3 4 5
25-03-2017 16:14
@tuubke

heef jose ook al verteld hoor
25-03-2017 16:15
In België hadden we bij Strade Bianchi en MSR nederlandstalig commentaar op Eurosport1 en engels commentaar op Eurosport2. De reclame was ook nog eens op verschillende momenten. We hoefden dus niets van de wedstrijd te missen.
25-03-2017 16:22
Van der Lijke en Riesebeek zitten er nog goed bij. Het zou mooi zijn wanneer ze iets kunnen proberen voor de overwinning. Ten Dam er ook nog aan blijven hangen?
25-03-2017 16:24
Nu moet je echt voorin zitten, anders word je nog gelost in de afdaling. Wie zit er nu eigenlijk nog bij van TLJ?
25-03-2017 16:25
Kruijswijk in afdeling veel te ver achteraan
25-03-2017 16:27
hahaha, "we doen vandaag 4 commercials"

"oke, u krijgt nog 1 bonusbreak van ons"

Wat een grap
25-03-2017 16:27
Bij Ziggo Horizon: OK > Audio en daar kun je kiezen voor Engels.
25-03-2017 16:28
En we krijgen weer een bonus break speciaal voor jullie ,,,,, jonge jonge wat een mooie formuleringen
25-03-2017 16:29
Dit bericht is verwijderd
25-03-2017 16:30
Interactieve tv zou zijn: 'jullie krijgen een bonusbreak' en dat er op dat moment een groepje met aangepaste shirtreclame wegrijdt om twee minuten later weer ingerekend te worden...
25-03-2017 16:31
Wat een geweldige afdaling. Die mogen ze een volgende keer wel eens in het parcours opnemen als klim vanuit Reus....
25-03-2017 16:35
Dit bericht is verwijderd
25-03-2017 16:35
Van der Lijke zit er nog zo te zien.
25-03-2017 16:36
Die focus op Vervaeke begint wel echt sneu te worden hoor. Been noemt iedereen uit AK die op grote achterstand rijdt, en noemt dan van iedereen die plekjes kan stijgen juist Vervaeke op waar dat geen moer uitmaakt.
Inderdaad relevanter dan Kruijswijk die van 10 naar 7 gaat.
25-03-2017 16:37
Mollema afgestapt.
25-03-2017 16:40
Schakel net in wat is er allemaal gebeurd????
25-03-2017 16:42
Jammer... deze etappe krijgt een anti-climax. TLJ had behalve Gesink op kop zetten zeker wat moeten proberen. Nu rij je met de ploeg naar een eindsprint waar je sowieso kansloos bent.
25-03-2017 16:44
De Marchi en Cataldo lopen weer wat seconden uit, geef beide mannen op dit moment meer kans dan de groep erachter.
25-03-2017 16:47
Geleuter, afgewisseld met geneuzel, dan weer wat gepeuter, dan totale verkleutering, wat verkneukel ik me in het Eurospeurcommenteur...
25-03-2017 16:48
Dit bericht is verwijderd
25-03-2017 16:52
Impey maar in extremis voorbij knettersterke Valverde
25-03-2017 16:56
'Ik zou zeggen een break, want ik moet effe koffie halen' als absoluut dieptepunt
25-03-2017 16:56
Dion Smith ook een goede sprint gereden denk
25-03-2017 17:00
Tuubke die afdaling lijkt net op een zwarte maar is wat vertekend, 900m afdalen op 25km is amper 4%, wordt bijtrappen en de batterijen weer opladen bij het remmen.
1 3 4 5

Om te reageren moet je ingelogd zijn.