Volg hier de zesde etappe in de Ronde van Catalonië 2017
zaterdag 25 maart 2017 om 12:05 Volg in Google

Volg hier de zesde etappe in de Ronde van Catalonië 2017

Vandaag moeten de klassementsrenners opnieuw in actie komen in de Ronde van Catalonië. Er is geen aankomst bergop zoals gisteren, maar de pittige Alt de la Musara op veertig kilometer voor het einde kan wel degelijk voor spektakel zorgen.

Alejandro Valverde verdedigt een voorsprong van 21 seconden op Chris Froome en 47 tellen op Alberto Contador. Kan hij standhouden? Volg het vanaf 12:20, want dan gaan de renners van start. De aankomst wordt verwacht tussen 16:51 en 17:19. Eurosport zendt de koers vanaf 15:30 live uit. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links
Voorbeschouwing: Ronde van Catalonië 2017

Website organisatie
Parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
124 Reacties
25-03-2017 15:05
121 Greipel, André
122 de Bie, Sean
123 de Gendt, Thomas
124 Vanendert, Jelle
125 De Clercq, Bart
126 Valls, Rafael
127 Armée, Sander
128 Vervaeke, Louis
25-03-2017 15:06
Die laatste groep moet nog maar uitkijken dat ze niet buiten de tijd binnen komen..
25-03-2017 15:08
Verrast bij collectieve plaspauze? Ach, het is altijd wat.
25-03-2017 15:13
Haak net in. Wat een spektakel! En wat jammer dat Mollema niet bij zijn kopman zit. Overigens moet TLJ natuurlijk niet al het kopwerk gaan doen: laat Movistar en Trek vooral meewerken, die hebben meer belangen bij het klassement.
25-03-2017 15:14
@kissmyace: het is maar hoe je er naar kijkt. Lijkt eerder het eerste peloton van waaruit de kleppers demareren op de laatste klim. Maar je hebt gelijk, hij zit er wel bij.

Ik bedoelde het ook niet negatief. Hoopte alleen, wat kans voor gesink betreft, op een wat kleinere kopgroep waar gesink de beste zou zijn. Dit is voor de koers wel een veel leuker scenario
25-03-2017 15:16
Campenaerts en Clement kunnen toch prima helpen?
25-03-2017 15:17
Iemand al beeld of allemaal de tickers aan het volgen?
Ik moet nog een kwartiertje wachten op Eurosport1.
25-03-2017 15:17
Wat is er al zolang met Talansky aan de hand? Damn, geen schim meer van wat hij ooit was.
25-03-2017 15:21
Er is nog geen beeld.
25-03-2017 15:24
@DrJ Toen in de Tour na dat hij als stuiterbal op de grond stuiterde is het over met Talansky. Jammer!
25-03-2017 15:25
Het lijkt wel of dit de enige manier is om Froome te kloppen, vroeg aanvallen als de trein nog niet op de rails is.
25-03-2017 15:25
@klassementsrenner

Dat was toen hij jankend op een vangrail zat, om toch nog even door te rijden om daarna definitief af te stappen?
25-03-2017 15:29
Klopt daarvoor hoorde hij bij de toppers van de klimmers.
25-03-2017 15:33
13 min al wauw. 3de groep op een kwartier.
25-03-2017 15:34
In 2014 had Talansky een goed jaar, toenwon ie de Dauphiné voor Froome en Contador.
25-03-2017 15:36
Ten Dam lost uit groep 1.
25-03-2017 15:37
Mooi dat TLJ zich zo laat zien.
25-03-2017 15:37
Of Talansky is gewoon geen kopman deze koers en is in opbouw naar een ander doel... Romandië bv. Vorig jaar toch (anoniem) 5de in de vuelta. Cannondale rijdt deze week in ieder geval voor Formolo en/of Carthy.
25-03-2017 15:37
Ten Dam aan het kraken, even bijten nog. Hij zou vandaag dik de top twintig in kunnen komen.
25-03-2017 15:37
Gesink nu op kop!
25-03-2017 15:40
is eerste koers van het jaar van Talansky toch? Net papa geworden
25-03-2017 15:41
Vervaeke zit er wel degelijk hoor.
25-03-2017 15:44
Tja, na de Vuelta van vorig jaar alweer een programmeerfout bij de 'robots' van Sky. Wat is dat toch met die ploeg op Spaanse bodem.
Mobistar volledig vooraan. Lotto Soudal heeft dan toch Vervaeke mee...
25-03-2017 15:45
Samenstelling bij ze op Eurosport geven is natuurlijk nogal achterhaalt nu. De mannen van Quick Step, Orica en TLJ die er in de vallei voor hebben gezorgd dat Sky de handdoek heeft gegooid, zullen er nu niet meer bij zijn.
25-03-2017 15:45
13 minuten, ongelofelijk. Na deze etappe hoop ik toch echt wat positievere woorden richting lotto jumbo. Rijden hier echt heel erg sterk en nemen al het initiatief omdat de overige ploegen niet lijken te willen

Om te reageren moet je ingelogd zijn.