Volg hier de zesde etappe in de Ronde van Catalonië 2017
zaterdag 25 maart 2017 om 12:05 Volg in Google

Volg hier de zesde etappe in de Ronde van Catalonië 2017

Vandaag moeten de klassementsrenners opnieuw in actie komen in de Ronde van Catalonië. Er is geen aankomst bergop zoals gisteren, maar de pittige Alt de la Musara op veertig kilometer voor het einde kan wel degelijk voor spektakel zorgen.

Alejandro Valverde verdedigt een voorsprong van 21 seconden op Chris Froome en 47 tellen op Alberto Contador. Kan hij standhouden? Volg het vanaf 12:20, want dan gaan de renners van start. De aankomst wordt verwacht tussen 16:51 en 17:19. Eurosport zendt de koers vanaf 15:30 live uit. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links
Voorbeschouwing: Ronde van Catalonië 2017

Website organisatie
Parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
124 Reacties
25-03-2017 15:46
Vergeet wat ik zei. Go, Louis!
25-03-2017 15:47
Goed werk van Lotto Jumbo! Hoeven nu op zich niet meer te rijden, want al bijna kwartier voorsprong, maar toch mooi om te zien dat ze initiatief nemen (en genomen hebben)!
25-03-2017 15:48
TLJ oefent voor de Giro in het mennen van het peloton? Niet al het kruit verschieten, hoor jongens.
25-03-2017 15:49
Waarom gesink zo hard op kop? Training? Kan ie niet beter demarrage proberen? Groep ver genoeg vooruit.
25-03-2017 15:49
Been wordt waarschijnlijk betaald om de naam van TLJ zo min mogelijk te noemen ook al zitten ze met 5 voorin. Vooral Lotto Soudal en QS zijn haar maatjes. Waarschijnlijk belangen of persoonlijke voorkeuren zoals het trio Tiesj, Tosh en Tim dat er altijd met de haren wordt bijgesleept, ook al zijn ze niet in beeld. Wordt eens volwassen en objectief Jose!
25-03-2017 15:50
Gelukkig hebben we Bobbie nog!
25-03-2017 15:51
Wat een ongelooflijke aansteller die Vervaecke met z'n wannabe Contador stijl. Je bent een Belg man, gewoon stoempen
25-03-2017 15:52
Clement of Campenaerts lost nu.
25-03-2017 15:52
De Plus is wel mee, wat een soep... herkennen ze die renners nou echt niet op eurosport?
25-03-2017 15:53
Gelukkig hebben we British Eurosport nog. Dat is pas klasse-commentaar. Die jongens wezen er zojuist terecht op dat die afdaling wel eens vervelend kan worden. Er staat veel op het spel en de weg is hier en daar verraderlijk nat.
25-03-2017 15:54
Gesink op kop door zijn achtertuin. Domme tactiek als je het mij vraagt.
25-03-2017 15:54
@Peer, Van een heel aantal jonge Lotto Soudal renners beheert Been de website, volgens mij is dat de reden dat ze het altijd over Vervaeke en Van der Sande heeft.
25-03-2017 15:57
Contador gaat. Hahahaha. Heerlijk dit.
25-03-2017 15:58
contador gaat
25-03-2017 15:58
Wat een held is Contador toch!!
25-03-2017 15:59
Hier kan je toch alleen respect voor hebben
25-03-2017 15:59
Dat was niet echt gaan, meer een diaree aanvalletje
25-03-2017 16:00
Nu zou ik Kruijswijk toch graag voorin zien zitten. Straks wordt hij verrast als het spel echt op de wagen gaat.
25-03-2017 16:03
Van der Lijke straks in de sprint tegen Valverde!
25-03-2017 16:06
@Tuubke,
Hoe krijg je Britse commentaar dan via de Eurosport player?
25-03-2017 16:08
@Contador ... bij mij is het een instelling van de TV. Via de afstandsbediening is het commentaar te veranderen.
25-03-2017 16:09
@Contador: weet ik niet, ik heb die player niet. Maar ik volg de stream op http://www.shadow-net.org/channels/British-Eurosport-1.html
25-03-2017 16:10
@Striga
Ooit gehoord van Lucien Van Impe? Johan Demuynck?
Vervaeke won drie jaar geleden solo de koninginnerit in de Ronde van de Toekomst.
25-03-2017 16:11
Op mijn afstandsbediening kan ik kiezen voor "menu" en daarna "instellingen" en "voorkeuren", "taal" ... etc :)
25-03-2017 16:11
Dit bericht is verwijderd

Om te reageren moet je ingelogd zijn.