Volg hier de Waalse Pijl 2015
woensdag 22 april 2015 om 11:13 Volg in Google

Volg hier de Waalse Pijl 2015

Drie dagen na de Amstel Gold Race staat vandaag de volgende klimklassieker op het programma. In Waremme wordt om half 12 het startschot gegeven voor de 79e editie van de Waalse Pijl. De beslissing valt traditioneel op de Muur van Huy. De aankomst wordt daar tussen 16.20 en 16.50 uur verwacht.

Sporza begint om 14.20 met een rechtstreeks verslag met commentaar van Michel Wuyts en José de Cauwer. Ook Eurosport brengt de wedstrijd live op de buis.

Links:
Startlijst
Routeschema
Profiel
Voorbeschouwing (WielerFlits)

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
342 Reacties
22-04-2015 16:18
Aanval van Vangarderen met Verveake in de reactie
22-04-2015 16:19
Thuis voor de buis! Bedankt voor de updates, benieuwd naar de finale.
22-04-2015 16:20
Ik ga echt hard lachen als Gesink hier wint.
22-04-2015 16:20
Alsje @nafnikleb
22-04-2015 16:21
@Nickdt, ik ga echt hard lachen als jij hard gaat lachen ;)
22-04-2015 16:21
Ik ga hard juichen als Gesink wint!
22-04-2015 16:22
[b]Koers Update°[/b] zit er voor vandaag op, nog 16 km.

Bedankt voor uw aandacht.
22-04-2015 16:22
Als Gesink wint drink ik er zo toch een pintje op hoor. Maar hij heeft blijkbaar goed kunnen trainen. Je kan er de donder op zeggen dat Nibali zo gaat, dan moet ie mee!
22-04-2015 16:23
Oke Daan. Afgesproken hahahaha.
22-04-2015 16:23
Haha gaat echt niet gebeuren, zie hem nog eerder afstappen;)
22-04-2015 16:24
Wel opvallend: Gesink rijdt hier voor het eerst sinds 2012 en zijn beste uitslagen in de Waalse Pijl reed hij in zijn eerste twee jaar als prof.
22-04-2015 16:24
Oei, opeens LTJ weg uit het peloton?
22-04-2015 16:25
Machado gaat er vandoor.
22-04-2015 16:26
En ik ga hard "lachen" als mensen hem nu weer een topnotering aanpraten, hij straks gewoon in de buik van het peloton eindigt( wat al erg goed zou zijn) of verder naar achteren hem gaan afzeiken voor het slechte presteren.
22-04-2015 16:26
Ik zie nog maar een lotto-Jumbo in het pak
22-04-2015 16:27
Verdomme. Gesink gevallen.
22-04-2015 16:27
Klote Paul Martens gevallen. Lotto's kopman :(
22-04-2015 16:27
Op Visconti en Sanchez na alles weer teruggepakt.
22-04-2015 16:27
@Mollema.

Volgens mij is dat Gesink.
22-04-2015 16:27
pielekes, wéér een val.
[i]Edit redactie: Let op je taalgebruik.[/i]
22-04-2015 16:27
Valpartij s. sanches, mike terpstra en een lotto jumbo renner. Froome er ook bij
22-04-2015 16:27
NEEEEEEEE, Terpstra en Martens gevallen...
22-04-2015 16:28
Froome..
22-04-2015 16:28
Volgens mij Martens gevallen en minstens 1 ltj nog gezien.
22-04-2015 16:28
Toch Martens inderdaad.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.