Volg hier de Waalse Pijl 2015
woensdag 22 april 2015 om 11:13 Volg in Google

Volg hier de Waalse Pijl 2015

Drie dagen na de Amstel Gold Race staat vandaag de volgende klimklassieker op het programma. In Waremme wordt om half 12 het startschot gegeven voor de 79e editie van de Waalse Pijl. De beslissing valt traditioneel op de Muur van Huy. De aankomst wordt daar tussen 16.20 en 16.50 uur verwacht.

Sporza begint om 14.20 met een rechtstreeks verslag met commentaar van Michel Wuyts en José de Cauwer. Ook Eurosport brengt de wedstrijd live op de buis.

Links:
Startlijst
Routeschema
Profiel
Voorbeschouwing (WielerFlits)

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
342 Reacties
22-04-2015 16:34
EQS is collectief weer erg sterk! Twee mannetjes nog van TLJ en Giant onzichtbaar.
22-04-2015 16:34
Nibali aanval!
22-04-2015 16:34
Nou daar gaat ie dan!
22-04-2015 16:34
Nibali, Mollema in de buurt :p
22-04-2015 16:34
Wow! Wat zit die Kelderman makkelijk te peddelen.
22-04-2015 16:34
Kelderman voorste Lotto?
22-04-2015 16:34
Nibali weer te vroeg!?
22-04-2015 16:35
Mooi, Nibali maakt koers en nu Wellens. Straffe versnelling zeg.... Kelderman erg sterk op plek 10.
22-04-2015 16:35
Tim Wellens gaat
22-04-2015 16:35
Caruso op komst?
22-04-2015 16:35
Wellens en Caruso
22-04-2015 16:35
Nu al meer aanvallen gezien dan de laatste jaren samen.
Mooi zo! :)
22-04-2015 16:35
Kelderman mag absoluut niet gaan achtervolgen. Lekker blijven zitten!
22-04-2015 16:36
Mollema bij Gesink in het wiel, sluiten aan bij Nibali en co.
22-04-2015 16:36
Nu al bijna boven?

Wel flink uitgedund, dat is top!
22-04-2015 16:36
Betere finale is dit hoor, Wellens en Caruso in de aanval.
22-04-2015 16:36
En Martin bedankt voor 200km beulswerk, nog 6km voor de kopman.
22-04-2015 16:37
Wel luxe voor het Nederlandse wielrennen hier met Gesink, Mollema en Kelderman en wellicht Slagter en Lammertink nog in de buurt.
22-04-2015 16:37
Wellens held!!
22-04-2015 16:37
Ahnee, alsjeblieft niet Wellens.. :(
22-04-2015 16:37
Hahah leuke koers man!
Laatste 5 km.
22-04-2015 16:37
Als Wellens niet stil gaat vallen op de muur ziet het er goed uit. Caruso blijft een beetje hangen
22-04-2015 16:38
Als Gesink zo sterk rijdt, waarom niet in LBL?
22-04-2015 16:38
Klein peloton nog hoor.
22-04-2015 16:39
Wellens gaat dit halen.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.