Volg hier de Waalse Pijl 2015
woensdag 22 april 2015 om 11:13 Volg in Google

Volg hier de Waalse Pijl 2015

Drie dagen na de Amstel Gold Race staat vandaag de volgende klimklassieker op het programma. In Waremme wordt om half 12 het startschot gegeven voor de 79e editie van de Waalse Pijl. De beslissing valt traditioneel op de Muur van Huy. De aankomst wordt daar tussen 16.20 en 16.50 uur verwacht.

Sporza begint om 14.20 met een rechtstreeks verslag met commentaar van Michel Wuyts en José de Cauwer. Ook Eurosport brengt de wedstrijd live op de buis.

Links:
Startlijst
Routeschema
Profiel
Voorbeschouwing (WielerFlits)

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
342 Reacties
1 12 13 14
22-04-2015 16:47
Uiteraard Valverde. Mollema niet gezien.
22-04-2015 16:47
Ik denk dat Gesink zondag ook gewoon meedoet. Test geslaagd.
22-04-2015 16:48
Prima van Kelderman - en fijn dat Gesink gewoon mee kan komen.
22-04-2015 16:48
@Kobe: volgens mij reden ze gewoon voor Alaphilippe. En terecht blijkbaar..
22-04-2015 16:48
@Lombarda

Hoop het. Alleen is LBL, nog zwaarder en langer. Maar opzich, waarom niet?
22-04-2015 16:48
Mollema..
22-04-2015 16:48
Valverde durfde nu weer is als eerste aan te gaan en vooraan te beginnen
22-04-2015 16:49
Ik dacht dat Alaphillipe de reserve man was. ;) goeie reserve, dat wel
22-04-2015 16:49
LBL is 260 km ipv 200 km. Ik denk dat die iets te vroeg komt voor Gesink, maar hij mag me verrassen
22-04-2015 16:49
Gilbert en Jelle zouden denk ik meegedaan hebben voor de overwinning.
22-04-2015 16:49
Terpstra uit de top 10 Worldtour Klassement.
22-04-2015 16:50
Dit geeft wel hoop voor LBL. Martens zag er tot zijn val uitstekend uit en Kelderman ook goed hier (Denk dat LBL hem meer ligt). En ook Gesink boven verwachting gepresteerd.
22-04-2015 16:50
Mollema bakt er momenteel helemaal niets van maar dat zal vast komen doordat hij vorig wielerseizoen voor Belkin reed...
22-04-2015 16:51
Mollema 19e
22-04-2015 16:51
@Wigerio
Ah dank, toen was ik nog niet thuis.
Wel zonde van Daniel. Het is me toch ook een brokkenpiloot.
22-04-2015 16:52
@ghostrider
Héél misschien is ie laatst erg hard gevallen...
22-04-2015 16:53
Gesink 25e. Erg knap.
1 12 13 14

Om te reageren moet je ingelogd zijn.