Volg hier de Waalse Pijl 2015
woensdag 22 april 2015 om 11:13 Volg in Google

Volg hier de Waalse Pijl 2015

Drie dagen na de Amstel Gold Race staat vandaag de volgende klimklassieker op het programma. In Waremme wordt om half 12 het startschot gegeven voor de 79e editie van de Waalse Pijl. De beslissing valt traditioneel op de Muur van Huy. De aankomst wordt daar tussen 16.20 en 16.50 uur verwacht.

Sporza begint om 14.20 met een rechtstreeks verslag met commentaar van Michel Wuyts en José de Cauwer. Ook Eurosport brengt de wedstrijd live op de buis.

Links:
Startlijst
Routeschema
Profiel
Voorbeschouwing (WielerFlits)

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
342 Reacties
22-04-2015 16:44
Knap gedaan hoor van Valverde.
Kelderman 10e? Netjes!
22-04-2015 16:44
Waar was Mollema?
22-04-2015 16:44
Kelderman 9e! Netjes! Gesink top20 denk ik.
22-04-2015 16:44
@100@, Geesink is te zwaar voor dit werk, maar een vechter is het wel
22-04-2015 16:45
Kelderman tiende dacht ik.
22-04-2015 16:45
Kelderman en Gesink beide extreem goed.

Valverde gewoon gewonnen doordat de topfavorieten gevallen waren naar mijn mening.
22-04-2015 16:45
Dat Garmin faalt trouwens ook van alle kanten dit seizoen. Waar was Martin?
Edit: Slagter trouwens wel goed.
22-04-2015 16:45
Jammer, na een toch mooie koers weer Valverde als winnaar.
22-04-2015 16:45
Slagter en Kelderman 9 en 10?
22-04-2015 16:45
Kelderman super !
22-04-2015 16:45
Alaphilippe knap tweede. Het gewijzigde parcours maakt de finale op de Muur wel minder.
22-04-2015 16:45
@Wheely
Er waren weinigen die Wellens op de voorlaatste klim konden volgen. Nibali was waarschijnlijk niet een van hen.
22-04-2015 16:45
Kelderman 10e, meende ik.
22-04-2015 16:45
Waaaaat, Alaphilippe? Hoe kan hij hier uberhaupt meedoen voor een top 10 plek :o
22-04-2015 16:45
Wow Alaphilippe.. Knap hoor!
22-04-2015 16:45
Slagter en Kelderman 9 en 10 volgens mij. Toch netjes van wilco
22-04-2015 16:45
Die Alaphilippe is wel echt belachelijk goed.
22-04-2015 16:45
@rkfiets

Kerel Gesink heeft al een half jaar géén koers meer gereden en is in opbouw.
Jammer, dat Paul Martens er niet was.
Als hij er was zou die ook top-10 gereden hebben, weet het zeker!
22-04-2015 16:46
Dit bericht is verwijderd
22-04-2015 16:46
@123poetertjes
Die was gevallen...
22-04-2015 16:46
Daniel Martin is hard gevallen dus die deed niet mee voorin
22-04-2015 16:46
Kelderman top! Slagter redelijk.
22-04-2015 16:46
Mooi om te zien dat Kelderman steeds meer in vorm komt. Luik moet hem ook wat meer liggen dus ben benieuwd. Knappe prestatie voor een eerste keer klassiekers
22-04-2015 16:46
hahaha. Leuk beeld met die zeehonden in dat badje.
22-04-2015 16:47
Had Wellens maar gewacht ;) zat veel snee op z'n demarrage.

Valverde erg sterk. Reed quick step de hele dag op voor Kwiatkovski? Die ontgoocheld toch wel erg..

Om te reageren moet je ingelogd zijn.