Volg hier de koninginnenrit in de Ronde van Zwitserland
woensdag 17 juni 2015 om 11:06 Volg in Google

Volg hier de koninginnenrit in de Ronde van Zwitserland

In de Ronde van Zwitserland staat vandaag de koninginnenrit op het programma. Niet alleen is de vijfde etappe maar liefst 237 kilometer lang, het is vooral de aankomst op zware Rettenbachferner die de renners angst in zal boezemen. De klim naar het beroemde skioord is ruim twaalf kilometer lang en kent een gemiddeld stijgingspercentage van 10,7 procent.

Met Tom Dumoulin nog steeds in de leiderstrui vertrekken de renners om 11.20 uur uit Unterterzen. De aankomst wordt verwacht tussen 6 en half 7. Eurosport is er weer live bij en begint rond half 5 met de uitzending. Bespreek hier het verloop van de etappe.
PROFIL2 dau

Links:

Voorbeschouwing Ronde van Zwitserland (WielerFlits)

Deelnemerslijst
Parcoursinformatie
Website organisatie

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
420 Reacties
17-06-2015 17:42
Pinot rijdt ook met vallen en opstaan.
17-06-2015 17:42
MAar wat is die Thomas allround zeg...niet normaal!
17-06-2015 17:42
@Purito

Wat zei je over Pinot trouwens??
17-06-2015 17:42
Prachtig uitzicht inderdaad wauw.
17-06-2015 17:42
Die Thomas kan echt alles. Buitenaards.
17-06-2015 17:42
Thomas is een bijzondere renner dat staat vast.
17-06-2015 17:43
Maar gaat Denifl het redden? Net niet gok ik.
17-06-2015 17:43
Op welke plaats rijden Ten Dam en Gesink nu? Top 10? Top 15? Top 20?
17-06-2015 17:43
@Hoofdisvrij
hehe :p
17-06-2015 17:43
Oke en sinds wanneer kan thomas zo goed klimmen?
17-06-2015 17:43
Opeens maar 1,10 nog. Dan gaat hij het niet meer redden.
17-06-2015 17:44
Dumoulin nu op 1:10 van Spilak
17-06-2015 17:44
Gesink niet in de top 15
17-06-2015 17:44
Denifl
Groep Thomas +1:10
Groep Dumoulin +2:20
17-06-2015 17:44
Denifl zal het net niet meer halen, toch erg sterk!
17-06-2015 17:44
Dit bericht is verwijderd
17-06-2015 17:44
De wereldtoppers rijden hier niet eens...
17-06-2015 17:45
Spannend. Dumoulin vs. Spilak op de laatste dag kan heel close worden dan!
17-06-2015 17:45
Wat is nu precies de koersituatie? Wie zit waar en hoe groot zijn de verschillen?
17-06-2015 17:45
Wat een helse klim zeg. Maar Dumoulin houdt goed stand, vind ik. Knap. Nog 3km afzien..
17-06-2015 17:45
Thomas.... Wordt mooi duel tussen Astana en Sky in de tour. Hebben daar het beste eten.
17-06-2015 17:45
Wat een prachtige klim, moordend. Grote twijfel of deze op mijn persoonlijke to do list komt, wat een ellende zeg. Mooi in beeld gebracht door de Oostenrijkse Zwitsers.
17-06-2015 17:45
Spilak bronchitus morgen, wordt niks met de tijdrit.
17-06-2015 17:45
Voor mijn idee heeft demarreren weinig zin op zo'n steil ding.
17-06-2015 17:46
Wel boni's dus aan de meet.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.