Volg hier de vierde etappe in de Ronde van Zwitserland 2017
dinsdag 13 juni 2017 om 13:05 Volg in Google

Volg hier de vierde etappe in de Ronde van Zwitserland 2017

In de Ronde van Zwitserland duikt het peloton de bergen in. Op het programma staat een lastige bergrit met aankomst bergop. Kan Tom Dumoulin vandaag de favorieten bijbenen? Volg het hier op WielerFlits.

Voordat de coureurs aan de slotklim beginnen, moet eerst de Col de Mosses bedwongen worden. Ruim 13 kilometer klimmen aan gemiddeld 4% stijging. De slotklim is 11 kilometer lang en stijgt gemiddeld 7,6%. De eerste test voor de renners met ambitie. Wie deelt de eerste klap uit?

Om 13.17 uur begint de etappe in Menziken, waarna rond de klok van 17.30 uur de finish verwacht wordt in Bern. Eurosport is er vanaf 16.00 uur live bij op het hoofdkanaal, exclusief voor de Nederlandse kijkers. Belgische kijkers kunnen achter de decoder van Play Sports terecht.

Links:
Voorbeschouwing Ronde van Zwitserland 2017 (WielerFlits)

Website organisatie
Parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (Organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Livestream (L’Equipe, vanaf 16.00u)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
186 Reacties
13-06-2017 16:55
Tom zit te ver van achter.
13-06-2017 16:55
Kruijswijk zit altijd goed van voren, maar kan er ineens doorzakken. Ik hou een slag om de arm.
13-06-2017 16:56
wie geeft er even live-commentaar voor de werkenden onder ons?
13-06-2017 16:58
Dumoulin zit wel heel ver, zal er zo wel afgaan.
13-06-2017 16:58
Kruijswijk lekker dom koersen door nu al te reageren. Kun je straks bekopen. Dumoulin daarentegen goed zuinig aan het rijden
13-06-2017 16:58
Volgens mij is Dumoulin niet meer al te best, zit een beetje verkrampt op zijn fiets heb ik het idee.
13-06-2017 16:59
2.27 achterstand 6,2 km te gaan, de groep staat open, Pantano eraf
13-06-2017 16:59
Hoe is 't met Betancur?
13-06-2017 16:59
Dumoulin lost.
13-06-2017 17:00
@jessevdalen
Let goed op de vorm van de groep. Langgerekt, met gaten tussen renners. Dat is niet hetzelfde als een compacte groep.
13-06-2017 17:00
Oeps toch niet te zuinig tom...
13-06-2017 17:00
Tom er af
13-06-2017 17:00
Alle ballen op Kruijswijk!
13-06-2017 17:00
En Dumoulin is er inderdaad af. Snap ook niet zo goed dat hij hier gestart is, na al die verplichtingen.
13-06-2017 17:01
Tom laat lopen figuurlijk
13-06-2017 17:01
Kruijswijk heel sterk rijdend en Dumoulin eraf. Die moet lekker voor etappes gaan.
13-06-2017 17:01
Kruijssie heel goed mee
13-06-2017 17:01
Kruiswijk is back
13-06-2017 17:02
Kruijswijk is in orde hoor. Mooi om te zien.
13-06-2017 17:02
Kruiswijk zit goed. Zie je zo.
13-06-2017 17:02
De week na de Giro lijkt er meer ingehakt te hebben dan de Giro zelf.
13-06-2017 17:02
Kruijssie heeft het toverstokje van TD overgenomen
13-06-2017 17:02
Kruijswijk heeft een goede vierde week
13-06-2017 17:03
Steven speelt er weer als vanouds mee. Houding als in de Giro vorig jaar.
13-06-2017 17:03
Kruissie heeft er zin in zo te zien

Reacties zijn gesloten.