Volg hier de tweede etappe in de Tour of California 2017
maandag 15 mei 2017 om 20:55 Volg in Google

Volg hier de tweede etappe in de Tour of California 2017

Nadat gisteren de Amerikaanse rittenkoers geopend werd met een sprintersrit, zal de etappe van vandaag de rappe mannen angst inboezemen. Tijdens een relatief korte rit liggen er tussen Modesto en San José vijf beklimmingen te wachten, waaronder Mount Hamilton van de buitencategorie. De aankomst is bovendien heuvelop.

Om 21.10 uur klinkt het startschot voor de tweede etappe, rond de klok van 1.15uur volgt de finish. Eurosport is er vanaf 23.31 uur live bij op het hoofdkanaal.

Links
Voorbeschouwing: Tour of California 2017 (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

TourTracker organisatie (Livestream + Liveticker)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
91 Reacties
16-05-2017 00:26
hmm, krijgen jullie ook zoveel reclame:P
16-05-2017 00:26
@ Poeksel
Klopt. een TT op 2000 meter hoogte is wel wat anders dan op zee nivo. Ben benieuwd wie dat aankan
16-05-2017 00:27
Nog lang niet. Deze rit niet en dan ook nog andere lastige ritten. Geniet gewoon van de koers ipv dat droevige paniekeren.
16-05-2017 00:29
Gesink en Kruiswijk kunnen alletwee nog winnen maar Oomen en Dumoulin ook. Geen paniek, maar ik waarschuw vast er kan per koers maar 1 renner winnen.
16-05-2017 00:34
Talansky geen sterren van WF maar rijdt hier wel met ambitie ( en vorm) rond
16-05-2017 00:36
Boswell prutser in de afdaling.
16-05-2017 00:38
Oei, Skuijns :(
16-05-2017 00:39
Gatsie haal Skujins alsjeblieft van de weg...
16-05-2017 00:39
Skuins knock down
16-05-2017 00:39
pff helemaal van de wereld.
16-05-2017 00:40
Skuijns leek op iemand die te veel gedronken had, van zijn fiets afdonderde en daarna weer erop wilde kruipen. Leek me redelijk onverantwoord om weer op te stappen. Werd ook bijna aangereden door de tweede groep.
16-05-2017 00:41
Die heb ik 3x dubbel. Maar dat terzijde.
16-05-2017 00:41
Ik dacht dat het een gestoorde fan was in een Cannondale pakje langs de kant van de weg. :o
16-05-2017 00:42
Wtf sommige hier leven echt in dipsilalaland. Op dit moment doet tlj gewoon goede zaken hier.
16-05-2017 00:44
@ Panini plaatjes man
Zitten er dus ook renners bij die geeneens de Giro rijden maar wel hier ?
16-05-2017 00:44
Zometeen gewoon met zijn tweetjes in de kop. Bennett en Gesink kunnen lekker gaan linkeballen zo, ik zou zelf echt heel irritant gaan doen.
16-05-2017 00:44
De tijd meting is wel waardeloos.
16-05-2017 00:45
Vrees voor Bennett dat Majka hem wel klopt op die oplopende uitkomst, zag er erg goed uit zoals die Pool even weg demarreerde op de laatste pukkel.
16-05-2017 00:45
@lex
Ja, heel veel. 14 plaatjes per ploeg, dus 5 over om elders te koersen. Bijvoorbeeld hier.
16-05-2017 00:47
Californië, knows how to tijdmeet (not)
16-05-2017 00:47
Wanneer komt Oomen uit zijn pijp? Hup Sammie, aanvalluh.
16-05-2017 00:52
Vanuit LTJ oogpunt prima maar toch altijd opvallend in dit soort situaties dat in zo'n achtervolgende groep het gevaar niet afdoende onderkend wordt door enkel enkele knechten te laten rijden. Talansky, Bookwalter, Sanchez, Oomen? Vooraan rijden de kopmannen toch ook?

En Quick-Step heeft blijkbaar weinig vertrouwen in Mas.
16-05-2017 00:53
Gelukkig ze halen skujins van de fiets af
16-05-2017 00:58
Inderdaad, doorgaan met fietsen was echt onverantwoord.
16-05-2017 00:58
Skuijns uit koers (gelukkig maar denk ik)
Wat ook wel zuur is dat dit de enige renner van Cannondale is die dit jaar een keer gewonnen heeft.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.