Volg hier de tweede etappe in de Tour of California 2017
maandag 15 mei 2017 om 20:55 Volg in Google

Volg hier de tweede etappe in de Tour of California 2017

Nadat gisteren de Amerikaanse rittenkoers geopend werd met een sprintersrit, zal de etappe van vandaag de rappe mannen angst inboezemen. Tijdens een relatief korte rit liggen er tussen Modesto en San José vijf beklimmingen te wachten, waaronder Mount Hamilton van de buitencategorie. De aankomst is bovendien heuvelop.

Om 21.10 uur klinkt het startschot voor de tweede etappe, rond de klok van 1.15uur volgt de finish. Eurosport is er vanaf 23.31 uur live bij op het hoofdkanaal.

Links
Voorbeschouwing: Tour of California 2017 (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

TourTracker organisatie (Livestream + Liveticker)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
91 Reacties
15-05-2017 21:07
Ik hoop op een goeie Oomen en Gesink/Bennett
15-05-2017 21:35
Gesink in een klein peletonsprintje ;)
15-05-2017 21:37
Benieuwd, op papier een prachtige rit!
15-05-2017 21:46
Enric Mas
15-05-2017 21:49
Wat jammer dat de aankomst zo gruwelijk laat is :(
15-05-2017 22:02
hopen dat ze wat door knallen want anders wordt het idd wel laat.bookwalter denk ik
15-05-2017 22:23
Er wordt tot nu toe flink doorgereden, het eerste uur aan ruim 45km/uur.
15-05-2017 22:38
Vanaf 23.30 op Eurosport.
Geheimtip: Vannacht opnemen, morgenochtend kijken (als ontbijtshow).
Dan kun je ook de reclames overslaan, dat scheelt alweer.
15-05-2017 22:46
Goed idee...fixed !
15-05-2017 22:52
Leuke kopgroep met o.a. Thwaites, Skujins en Van Poppel.
15-05-2017 23:39
Hamilton heeft moeten lossen uit de kopgroep nog voordat ze aan Mt Hamilton begonnen zijn.
15-05-2017 23:41
Welk nr zat daar van tlj achterin? Leek 64 maar zou de tier daar niet verwachten
15-05-2017 23:43
Als TLJ iets wil deze ronde is het vandaag wel. Met Gesink en Bennet hebben ze twee man die de ronde kunnen winnen.
15-05-2017 23:44
TLJ trekt momenteel de boel uit elkaar. Lijkt Movistar wel.
15-05-2017 23:44
Dat is Bouwman met 63. Die is in herstelmodus.
TLJ zet zich op kop van 't peloton.
15-05-2017 23:45
@tdola het was bouwman
15-05-2017 23:45
Kijk nou we hebben een echte TLJ Train
15-05-2017 23:45
Kijk lotto is zeg! Olivier nu ook al zo goed zeg!
15-05-2017 23:48
TLJ op kop!
15-05-2017 23:49
Nu nog maar 1 man voor gesink en bennett. Denk de tier?
15-05-2017 23:50
Ze doen het tenminste wel! Zit Niermann weer in de auto?
15-05-2017 23:53
Zijn er wel heel vroeg aan begonnen, ach why not!
15-05-2017 23:53
Bennet misschien vlak voor de top?
15-05-2017 23:53
De Tier is lekker bezig
15-05-2017 23:53
Tiertje levert goed werk!

Om te reageren moet je ingelogd zijn.