Volg hier de tweede etappe in de Tour of California 2017
maandag 15 mei 2017 om 20:55 Volg in Google

Volg hier de tweede etappe in de Tour of California 2017

Nadat gisteren de Amerikaanse rittenkoers geopend werd met een sprintersrit, zal de etappe van vandaag de rappe mannen angst inboezemen. Tijdens een relatief korte rit liggen er tussen Modesto en San José vijf beklimmingen te wachten, waaronder Mount Hamilton van de buitencategorie. De aankomst is bovendien heuvelop.

Om 21.10 uur klinkt het startschot voor de tweede etappe, rond de klok van 1.15uur volgt de finish. Eurosport is er vanaf 23.31 uur live bij op het hoofdkanaal.

Links
Voorbeschouwing: Tour of California 2017 (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

TourTracker organisatie (Livestream + Liveticker)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
91 Reacties
15-05-2017 23:54
Sagan eraf gereden.
15-05-2017 23:57
Zo die beuken de boel even uit elkaar. Benieuwd wat er gebeurd als geesink en Bennet samen overblijven. Want verder zie ik weinig teams mee op kop slepen
15-05-2017 23:57
Ah Bennett lekker hoor!
15-05-2017 23:57
Kijk, dat zie ik graag. Het heft in handen nemen. Niet wachten tot Sagan uiteindelijk met de bloemen er vandoor gaat, maar hem nekken waar de mogelijkheden er voor zijn.
15-05-2017 23:57
Vreemd dat gesink nu niet mee zit
15-05-2017 23:58
Leuk koers!
16-05-2017 00:00
@timmetje94, als Bennett wordt gegrepen zal Gesink aanvallen
16-05-2017 00:01
Bennett is echt enorm sterk
16-05-2017 00:01
Jammer dat Oomen niet direct mee sprong, maar misschien timed hij wel beter.
16-05-2017 00:03
Skuijins van Cannondal sleurt door op kop
Cannondal op kop vh peloton. Zou Skujins niet beter inhouden ?
16-05-2017 00:03
@timmetje
Bennett is toch mee?

Bmc en Cannondale zullen nu aan de bak moeten. Gesink kan afwachten. Bennett wellicht beste tijdrijder tov zijn gezelschap.
16-05-2017 00:07
Best kans dat koplopers, groep bennett/majka en 1e peloton nog bij elkaar komt. Had helaas niet idee dat de tier of tolhoek nog heeft kunnen aanhaken aan peloton. Was welkom geweest voor tlj
16-05-2017 00:09
Veel te sterke groep vooruit, met allemaal klassementsbelangen. Daarachter zit helemaal geen stootkracht meer. Talansky, Bookwalter/Sanchez, Mas, Oomen en Gesink zijn hier het klassement aan het verliezen. Al zal de laatste zich weer heerlijk achter Bennett kunnen verschuilen...
16-05-2017 00:13
@xistnc okee, maar Majka pakt nu toch tijd op gesink?
16-05-2017 00:13
Peloton gesink is maar 10 man groot met vlak daarachter groepje van man of 4/5 en dat 2x dat nog terug probeert te komen (wat wel lukt wrs).
16-05-2017 00:15
Pfff... zit Bennet mee, wordt er nog geklaagd over Gesink
16-05-2017 00:16
@timmetje
Waarom is dat verkeerd als er een ploegmaat van Gesink is mee is die meerdere keren dit jaar de betere AK-renner was?
16-05-2017 00:20
@xistnc daar is niks mee, maar ik dacht dat gesink zelf ook voor een klassement wilde gaan
16-05-2017 00:20
Door het wegrijden van Bennet kan Gesink zijn klassementambities in de ijskast zetten. Niet dat het slecht is voor TLJ maar je ziet toch liever een landgenoot voor de eindzege gaan.

Met Majka heeft Bennet niet één van de minste mee gekregen.
16-05-2017 00:21
Tja, er doen nu eenmaal ook andere ploegen mee.
16-05-2017 00:23
Majka lijkt me trouwens wel de sterkste AK renner, Wielerflits zit er zelden naast met haar voorbeschouwingen, vraag maar aan Fabio.
16-05-2017 00:23
Het lijkt me wat voorbarig om te stellen dat het eindpodium nu al bekend is.
16-05-2017 00:24
Peloton nu idd man of 20 groot en komt beetje terug, was minuut, nu nog 45 sec.
16-05-2017 00:25
Het is nog helemaal niet gedaan
16-05-2017 00:25
Gesink komt nu wel terug op Bennett hoor. Er is nog hoop voor jullie. :)

Om te reageren moet je ingelogd zijn.