Volg hier de tweede etappe in de Tour of California 2015
maandag 11 mei 2015 om 19:45 Volg in Google

Volg hier de tweede etappe in de Tour of California 2015

Maandag begon aan de andere kant van de Atlantische Oceaan de Tour of California, vandaag staat de tweede rit in lijn op het programma. Vanwege het tijdsverschil is deze Amerikaanse rittenkoers bij ons in de late avonduren te volgen.

Etappe twee gaat van Nevada City naar Lodi en kent een heuvelachtige openingsfase. De tweede helft is echter volledig vlak. Net als maandag, moete het peloton weer een plaatselijk circuit afwerken aan de finishlijn. Er moeten twee rondjes van 3,6 kilometer afgelegd worden in Lodi. Een massasprint ligt dus, net als gisteren, in de lijn der verwachting. Mark Cavendish klopte gisteren Peter Sagan en Jempy Drucker.

Het peloton gaat om 20.00 uur (Nederlandse tijd) van start. De aankomst wordt verwacht rond 00.50 uur. Eurosport zendt de koers vanaf 23.00 uur live uit op het hoofdkanaal. De wedstrijd is ook de te bekijken via de Tourtracker. Bespreek hier het verloop van de koers.

Links:
Voorbeschouwing

Parcours
Deelnemerslijst
Website organisatie

Livestream (Tourtracker)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
73 Reacties
12-05-2015 00:03
@waggie
Jose had het over een interview met Theo Bos op deze site. (Ze had het over geloof namelijk... Niet van Theo maar een ploegmaat bij MTN)
12-05-2015 00:07
Ze gaat trouwens ook het commentaar voor de Tour en de Vuelta doen
12-05-2015 00:09
Het peloton mag wel eens echt goed gas gaan geven, anders gaat de kopgroep er toch mee lopen...
12-05-2015 00:22
Goeie kans dat ze het tot de laatste kilometer (maar niet tot aan de streep) volhouden.
12-05-2015 00:29
rahimns, van mij mag ze.
12-05-2015 00:31
@rahimns dan kijk ik bij de Belgen dat is zeker
12-05-2015 00:35
Sagan in een bolletjestrui, ziet er toch wat vreemd uit vind ik.
12-05-2015 00:35
@Wim Kruithof van mij ook hoor, ik kijk eigenlijk nooit naar Eurosport vooral vanwege de vele reclameboodschappen...
12-05-2015 00:36
@DMenchov, my bad dan.

Spanning begint te stijgen... Binnen 10 minuutjes hoop ik.
12-05-2015 00:36
Leuk trouwens dat de app de snelheid van de kopgroep en het peloton geeft!
12-05-2015 00:40
Veel TLJ voorin... zijn ze wat van plan ?
12-05-2015 00:41
Blijft wel nogal lang constant, dus niet al te betrouwbaar wss ;)
12-05-2015 00:41
Einde klassement Barguil...?
12-05-2015 00:42
Barguil, die gaat toch wel redelijk vaak neer.
12-05-2015 00:42
Barguil op het asfalt. Ziet er niet goed uit. Blijft lang zitten. Van Asbroek er ook bij.
12-05-2015 00:42
crash.... Barguil blijft zitten....
12-05-2015 00:43
Van Asbroeck erbij ook... dus geen sprint voor hem
12-05-2015 00:44
Leek wel alsof de geelzwarten als eerste vielen.
12-05-2015 00:44
Toch een favoriet weg zo voor het klassement...
12-05-2015 00:44
Nog 2 korte rondjes. Drapac nu op kop van het peloton.
12-05-2015 00:45
Dit bericht is verwijderd
12-05-2015 00:45
Belangrijkst is natuurlijk dat Gesink er niet bij lag. .
12-05-2015 00:46
Voor Craddock dan maar!
12-05-2015 00:47
Ouch Barguil
12-05-2015 00:47
Ai Barguil met zn broze botjes :(

Om te reageren moet je ingelogd zijn.