Volg hier de tweede etappe in de Ronde van Romandië 2015
woensdag 29 april 2015 om 12:45 Volg in Google

Volg hier de tweede etappe in de Ronde van Romandië 2015

Met Geraint Thomas in de gele leiderstrui gaat de Ronde van Romandië verder met de tweede etappe van Apples naar Saint-Imier (168,1 km). Onderweg staan vier beklimmingen op het menu, waarvan de top van de laatste op achttien kilometer van de meet ligt. Enkele renners die gisteren achterstand op hebben gelopen, zullen gedurende de week tijd goed moeten maken. Gaan ze dat vandaag al doen? Volg hier op WielerFlits het verloop van de koers.

De start wordt om 13.00 uur gegeven. Tussen 17.07 en 17.27 uur is de verwachte aankomst in Saint-Imier. Sporza zal live verslag doen vanaf 16.15 uur.

Links
Voorbeschouwing (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
104 Reacties
29-04-2015 17:13
Ik loop me echt dood te ergeren aan dat slappe gekoers van tlj....wat zou de sponsor wel niet denken???
29-04-2015 17:13
Lekker groen en mals gras, als ik een koetje was zou ik het wel weten!

Astana kleurt wederom de koers.
29-04-2015 17:15
@meilinkbelkin ik loop me dood te ergeren aan fc dordrecht. Waarom worden ze niet gewoon kampioen van de eredivisie?
29-04-2015 17:15
Iemand Alaphilippe nog gezien?
29-04-2015 17:15
@MeilinkBelkin,
Volgens mij is slap niet de juiste bewoording, ze kunnen gewoon niet beter (i.i.g. als je het over deze koers hebt).
29-04-2015 17:15
@Meilink: Het is gewoon een gebrek aan kwaliteit, niet aan instelling. Er zitten gewoon veel te veel renners bij die bij andere ploegen renner 27 en 28 zijn. En als er dan ook nog een hoop zieken en geblesseerden zijn, ja dan krijg je dit.
29-04-2015 17:16
Dit bericht is verwijderd
29-04-2015 17:16
Clement zit ook nog in de groep.
29-04-2015 17:16
Is Thomas eraf door de lekke band of kon hij bergop niet volgen? Majka lijkt er door te komen, dat wordt tijd.

Ik kan helaas niet live kijken, dus ik ben van wf afhankelijk.
29-04-2015 17:17
Albertoo; jazeker!
29-04-2015 17:17
@pantaniet

Dordrecht probeert dan nog wel leuk voetbal te spelen.
29-04-2015 17:17
Mark my words! Deze rit is voor het supertalent Alaphillipe.
29-04-2015 17:18
Clement ook nog in de kopgroep
29-04-2015 17:19
Hup Alaphillipe.
Hij zou het verdienen
29-04-2015 17:20
Rui Costa is ook niet kansloos, verre van dat!
29-04-2015 17:21
Ik blijf bij Albasini :)
29-04-2015 17:24
Tony Martin doet aardig wat werk
29-04-2015 17:25
Schrijf Alaphillipe maar op als de tourwinnaar de komende 6 jaar.
29-04-2015 17:25
Albasini de dubbel!
29-04-2015 17:26
Albasini wint, pakt ook de leiderstrui, Alaphillipe 3de.
29-04-2015 17:26
Vieze manoeuvre van de tweede Garmin.
29-04-2015 17:26
Dit bericht is verwijderd
29-04-2015 17:26
Albasini is toch wel een fenomeen hoor in eigen land.

Alaphilippe weer gelijk op zijn plaats gezet ;)
29-04-2015 17:28
Gesink gespot in de 1ste groep!
29-04-2015 17:28
Haas 4de.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.