Volg hier de tweede etappe in de Ronde van Romandië 2015
woensdag 29 april 2015 om 12:45 Volg in Google

Volg hier de tweede etappe in de Ronde van Romandië 2015

Met Geraint Thomas in de gele leiderstrui gaat de Ronde van Romandië verder met de tweede etappe van Apples naar Saint-Imier (168,1 km). Onderweg staan vier beklimmingen op het menu, waarvan de top van de laatste op achttien kilometer van de meet ligt. Enkele renners die gisteren achterstand op hebben gelopen, zullen gedurende de week tijd goed moeten maken. Gaan ze dat vandaag al doen? Volg hier op WielerFlits het verloop van de koers.

De start wordt om 13.00 uur gegeven. Tussen 17.07 en 17.27 uur is de verwachte aankomst in Saint-Imier. Sporza zal live verslag doen vanaf 16.15 uur.

Links
Voorbeschouwing (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
104 Reacties
29-04-2015 16:36
Zijn er nog maar 2 LJ in het peloton?
29-04-2015 16:42
Au, de dokter zorgt zelf voor zijn patiënten, maar dan anders...

Leek erop alsof er 2x TLJ achterin het peloton was teruggekeerd, vlak voor de valpartij. Daar werden ze dan weer iets door opgehouden. Zo niet, dan waren het precies Gesink en Ten Dam achterin.
29-04-2015 16:43
Valpartij! Met o.a. Tuft en de dokter die een saxo rijder van zijn fiets slaat met de autodeur.
29-04-2015 16:44
@Disarray: Nu zijn er nog 2 teruggekomen. Maar logisch toch? Buiten Gesink en Ten Dam is er normaal gesproken niemand meer bij als er geklommen wordt. Lindeman zou dat normaal ook moeten kunnen maar die rijdt geen deuk in een pakje boter dit seizoen en viel nog afgelopen zondag.
29-04-2015 16:44
tjonge jonge lekkere actie van die koersdokter
29-04-2015 16:46
@TheArt Hoopte stiekem nog op van Asbroeck, maar dat is waarschijnlijk niet helemaal realistisch, hoewel hij misschien is teruggekomen.
29-04-2015 16:48
Gesink 'gewoon' voorin
29-04-2015 16:50
We zullen zo waarschijnlijk meer kennis krijgen over het niveau van Gesink. Vooraf wil ik graag opmerken dat hij meermaals heeft laten zien om vanuit training, met geen of weinig wedstrijdritme, meteen een goed niveau te kunnen halen. Niet alleen tijdens de Waalse Pijl van vorige week, ook in eerdere jaren. Dat is een kwaliteit. Het is dan wel zo dat hij in een wedstrijdperiode minder grote stappen maakt dan veel andere renners.
Dus... ik verwacht vandaag een aardige uitslag van Gesink, als er serieus gekoerst gaat worden. Mocht dat zelfs top 10 zijn dan zou dat heel mooi zijn. Ik weet dan dat hij alweer behoorlijk in vorm is. Ik ga dan niet verwachten dat hij nog veel beter zal worden in de komende twee maanden en podiumkandidaat zal zijn voor de Tour.

Veel kijkplezier. ;-)
29-04-2015 16:52
De toppers zitten goed gepositioneerd, hopelijk gebeurd er wat zo
29-04-2015 16:53
Als Sky gaat rammen op deze laatste klim ivm Froome z'n daal skills, gaan Alaphilippe etc. eraf.
29-04-2015 16:53
Dit bericht is verwijderd
29-04-2015 16:54
Thomas heeft lek
29-04-2015 16:54
Lek idd
29-04-2015 16:54
Thomas lek, Kennaugh wacht.
29-04-2015 16:55
Kochetkov in de aanval.
29-04-2015 16:56
Blijft een klein gaatje
29-04-2015 16:56
Dit bericht is verwijderd
29-04-2015 16:57
Sky, komt mee.
29-04-2015 16:57
Een lekke band kostte thomas ook de eindzege in parijs nice.
29-04-2015 16:57
Atapuma springt er rap heen
29-04-2015 16:58
Geen slechte renners hoor, wie pakt ze terug?..
29-04-2015 16:59
Tinkoff pakt ze terug.
29-04-2015 17:01
Gesink is er al af.
Helaas..
29-04-2015 17:02
Sky op z'n Sky's
29-04-2015 17:02
Sky gewoon op kop, Thomas kan stikken :p

Om te reageren moet je ingelogd zijn.