Volg hier de Strade Bianche 2015
zaterdag 7 maart 2015 om 10:15 Volg in Google

Volg hier de Strade Bianche 2015

Vandaag staat in Italië de Strade Bianche op het programma. Door het ruige landschap is de wedstrijd in korte tijd uitgegroeid tot één van de mooiste wielerkoersen op de kalender. In totaal gaat het peloton over 45,1 kilometer onverharde wegen. Dit zorgt doorgaans voor veel spektakel. Twaalf WorldTour-ploegen zullen vandaag de Toscaanse wegen trotseren. Wie pakt de zege?

In het pittoreske San Gimignano zal rond half elf het startschot klinken. Dan aankomst wordt tussen 15:15 en 15:46 verwacht. Eurosport 2 en Sporza zenden vanaf twee uur de koers rechtstreeks uit. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

StradeBianche15_alt

Links:
Voorbeschouwing
Routeboek
Deelnemerslijst
Officiële website

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
179 Reacties
07-03-2015 15:55
Ik lees niets meer over Vanmarcke. Zit hij nog in de kopgroep of niet meer?
07-03-2015 15:56
Geen agent op zo'n gevaarlijk punt maar alleen een lintje. Da's ook typisch Italië: alle agentjes willen per sé in de laatste 300 meter staan om de finish te kunnen zien.
07-03-2015 15:56
Stybar lijkt het sterkste...
07-03-2015 15:57
Vanmarcke zit niet meer vooraan. Hij zit op 16 seconden
07-03-2015 15:57
Ik hoop dat van Avermaet hem pakt. Dat gun ik hem wel.
07-03-2015 15:57
Thanx coma cat
07-03-2015 15:58
Spannend!
07-03-2015 15:58
Valverde mag dit eigenlijk niet uit handen geven.
07-03-2015 15:59
Ik blijf op Stybar maar Valverde maakt me zenuwachtig!!! Spannond!
07-03-2015 16:00
valverde verliest zelden in dit soort situaties. Greg lijkt mij de minste bergop.
07-03-2015 16:01
hohohoho Van Avermaet wat een demarrage!
07-03-2015 16:01
Stybar go
07-03-2015 16:01
Valverde breekt!
07-03-2015 16:01
Valverde past. Stybar pakt hem.
07-03-2015 16:01
Stybar is toch de beste!
07-03-2015 16:01
Ai. Stybar, straf.
07-03-2015 16:02
GVA weer tweede, zuur voor hem.
07-03-2015 16:02
Doet die Valverde een keer het merendeel van het kopwerk....
07-03-2015 16:02
Joehoe!!!!!
07-03-2015 16:03
Toch weer Etixx
07-03-2015 16:03
Hebben die Belgen Valverde toch gekookt.
07-03-2015 16:03
Valderde :p
07-03-2015 16:03
Dit bericht is verwijderd
07-03-2015 16:03
Fantastische koers!
Vanmarcke groet het publiek mooi gebaar.
Diego Rossa is ook zeer sterk deze koers.
07-03-2015 16:03
damn greg!

Om te reageren moet je ingelogd zijn.