zaterdag 11 april 2015 om 14:15
•
Volg in Google
Volg hier de slottijdrit in de Ronde van het Baskenland 2015
Vandaag staat de afsluitende tijdrit in de Ronde van het Baskenland op het programma. De wedstrijd gaat over dezelfde wegen als de finale van de vorige etappe. Opnieuw moet dus de pittige Alto de Aia beklommen worden.
Timo Roosen (LottoNL-Jumbo) begint om half drie als eerste aan de tijdrit, Henao zal om 16:44 als laatste van start gaan. Eurosport zendt vanwege de MotoGP de koers niet live uit. Bespreek hier het verloop van de koers.
Links:
Officiële website
Parcours
Deelnemerslijst
Voorbeschouwing
Startvolgorde
Liveticker (organisatie)
Liveticker (Biciciclismo)
deze gaat denk ik zo live!?
edit: is live
Die zegt gewoon met droge ogen dat hij verwacht dat er nog wel een stuk sneller gereden gaat worden, hij verwacht een winnende tijd van in de 25 minuten (terwijl Izagirre 29:37 rijdt en Ulissi zelfs boven de 30 minuten)
Kirby wordt volgens mij ook verguisd door alle volgers van de Engelse Eurosport, met name om dat soort opmerkingen. Zijn enthousiasme is dan wel weer aanstekelijk.
Dank voor de info, dat wist ik nog niet.
En zijn enthousiasme van de samenvattingen die ik gezien heb is best vermakelijk ja.
Maar dit soort opmerkingen kunnen echt niet. En hoezo zegt de co-commentator hier niks van, dat is misschien nog wel het vreemdste...
Logisch, het is Carlton Kirby. Wat poetertjes zegt, die man staat bekend om zijn chronische onzin.
Wat verwacht jij dan dat de winnende tijd is? ik Denk ook 26-27 minuten.
Ik denk dat 1 minuut sneller dan de huidige tijd van Izagirre, al verdomd goed is. Gorka is natuurlijk geen misselijke tijdrijder, zeker niet op dit parcours.
Ik ga uit van 28.00 - 28.30.
Denk dat 28.30 al een snelle tijd is dus zouden ze 40-50sec op Taaramae hebben
13 sec sneller dan Taaramae.
Die gast rijd echt goed dit jaar
Rohan Dennis op 36sec 4e op dit moment