Volg hier de Ronde van Lombardije 2015
zondag 4 oktober 2015 om 10:20 Volg in Google

Volg hier de Ronde van Lombardije 2015

De koers van de vallende bladeren. Alle facetten zijn in Lombardije aanwezig om deze bijnaam eer aan te doen vandaag. De enige smet is de afwezigheid van tweevoudig winnaar Joaquim Rodriguez. Het vertrek is in Bergamo, de finish is in Como. Zoals gebruikelijk is de finale het zwaartepunt van de koers. Wie gaat Daniel Martin opvolgen? Volg het hier op WielerFlits.

De finale wordt gekleurd door de Madonna del Ghisallo, de Colma di Sormano (met de gevreesde Muro di Sormano), de Civiglio em de San Fermo della Battaglia. Het lijkt een koers te gaan worden voor de echte klimmers. Gestart wordt er om 10.35 uur, om 245 kilometer later te finishen rond de klok van 17.00 uur.

De NOS komt via internet met een livestream vanaf 14.40 uur en zal in de Studio Sport-uitzending schakelen met de koers. Sporza begint om 14.30 uur op Één. Op Eurosport 1 beginnen ze om 15.30 uur met de liveuitzending.

Links
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (SpazioCiclismo, Italiaans)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
165 Reacties
04-10-2015 15:54
Ziet er wat vreemd uit: Wellens die in de afdaling veel meer de binnenbocht meeneemt dan Kwiatkowski.
04-10-2015 15:55
Die Bennett wordt ook steeds beter. Leuk.
Goed van Gesink en Slagter: dat heet anticiperen.
En Astana blijft even ongeloofwaardig als altijd.
04-10-2015 15:56
Voor de OS heeft NL alleen iets aan punten van Gesink. Poels en Slagter staan te ver achter om nog echt een duit in het zakje te doen. Alleen de eerste 5 tellen. Mochten Dumoulin, Mollema en/of Kelderman nog terugkeren, dan kan dat natuurlijk ook helpen. Maar als die al eerder gelost zijn, dan is dat niet uit luxe.
04-10-2015 15:59
@xistnc
Alleen Mollema heeft kans om terug te keren, de rest was niet meer te zien op de Muro di Sormano.
04-10-2015 15:59
hoeveel voorsprong hebben de twee op de groep er achter?
04-10-2015 16:02
Seconde of 40.
04-10-2015 16:04
@Raafje, heel andere stijl als Kwiat, maar valt me wel op dat hij vaak 'tegen' hem aan rijdt en dus eigenlijk net afstand goedmaakt in de bochten. Slecht sturen zeker niet dus.
04-10-2015 16:04
Chaves gaat voor het eerst een leuke uitslag in een klassieker rijden. Oppassen voor die rappe benen.
04-10-2015 16:04
hoop dat ze terug gepakt worden
04-10-2015 16:06
Gilbert heel sterk in de achtervolging
04-10-2015 16:09
20 seconden nog
04-10-2015 16:09
Heeft iemand Dumoulin gezien?
04-10-2015 16:12
Op hoeveel achterstand rijdt Gilbert nou dan?
04-10-2015 16:15
Gilbert rijdt op 1'45 van de 2 koplopers
04-10-2015 16:17
gesink er af, jammer
04-10-2015 16:18
Told you so.
04-10-2015 16:18
wie is trouwens de kopman bij sky eigelijk? Poels?
04-10-2015 16:18
Tjs nog erbij?
04-10-2015 16:19
Nee.
04-10-2015 16:21
jammer dat er geen nederlander wint
04-10-2015 16:21
alle nederlanders en belgen eraf
04-10-2015 16:23
NOS vind het wel weer genoeg geweest
04-10-2015 16:25
Rosa is volgens mij sterker dan Nibali nu
04-10-2015 16:25
denk het niet
04-10-2015 16:26
[quote]SolitaryShell: Told you so.[/quote]

Ah, heb je toch nog gewonnen.

Reacties zijn gesloten.