Volg hier de Ronde van Lombardije 2015
zondag 4 oktober 2015 om 10:20 Volg in Google

Volg hier de Ronde van Lombardije 2015

De koers van de vallende bladeren. Alle facetten zijn in Lombardije aanwezig om deze bijnaam eer aan te doen vandaag. De enige smet is de afwezigheid van tweevoudig winnaar Joaquim Rodriguez. Het vertrek is in Bergamo, de finish is in Como. Zoals gebruikelijk is de finale het zwaartepunt van de koers. Wie gaat Daniel Martin opvolgen? Volg het hier op WielerFlits.

De finale wordt gekleurd door de Madonna del Ghisallo, de Colma di Sormano (met de gevreesde Muro di Sormano), de Civiglio em de San Fermo della Battaglia. Het lijkt een koers te gaan worden voor de echte klimmers. Gestart wordt er om 10.35 uur, om 245 kilometer later te finishen rond de klok van 17.00 uur.

De NOS komt via internet met een livestream vanaf 14.40 uur en zal in de Studio Sport-uitzending schakelen met de koers. Sporza begint om 14.30 uur op Één. Op Eurosport 1 beginnen ze om 15.30 uur met de liveuitzending.

Links
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (SpazioCiclismo, Italiaans)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
165 Reacties
04-10-2015 15:38
Valverde kan al niet meer ingehaald worden in de UCI ranking en Spanje ook niet, alleen Movistar misschien door Katusha.
04-10-2015 15:38
Nou, dat was het voor de Nederlanders.
04-10-2015 15:38
@Skedel

En ik was juist blij dat hij gewoon lekker vroeg de aanval kiest ipv tot het einde wachten om er daar toch niet aan te pas te komen.
04-10-2015 15:39
Flinke gaten al.
04-10-2015 15:40
Mollema en Gilbert al heel ver.
04-10-2015 15:40
Niet normaal hoe Astana hier huishoudt.
04-10-2015 15:40
geweldig slagveld
04-10-2015 15:40
Astana heeft iedereen naar de vernieling gereden, wat een gaten.
04-10-2015 15:40
Zinloos, een kopgroep als astana gaat rijden.
04-10-2015 15:41
Heel veel grote namen weg waaronder Gilbert, Costa, Mollema, Martin, Bardet, Vuillermois etc.

Iemand Poels gezien?

Gesink en Slagter slim. Was dat Roosen als 2e Lotto en v. Winden als 3e?
04-10-2015 15:41
@solitary
Er kunnen er volgens mij nog twee top-10 rijden? Of had je verwacht dat er een Nederlander ging winnen.
04-10-2015 15:41
Dat gaat het hem dus niet worden voor Majka.
04-10-2015 15:41
Slim van Gesink. Zit er ni nog bij. Had anders sowieso moeten lossen bij de Astana's.
04-10-2015 15:42
@tendam

Denk dat ze al teveel hebben gegeven en nog terug gaan zakken.
04-10-2015 15:44
Slagter idem trouwens. Poels er ook nog bij zelfs!
04-10-2015 15:44
Voorlopig 3 Nl'ers erbij, prima.
04-10-2015 15:44
Als je halverwege de Sormano inschakelt, heb je alleen nog maar motoren gezien xD
04-10-2015 15:44
@SolitaryShell

3 Nederlanders voorin groep astana.
04-10-2015 15:45
Poels zit er nog bij!
04-10-2015 15:45
@solitary
Ik had Gesink op voorhand zo rond de 10e plek verwacht, dat lijkt me nu nog wel mogelijk. Als hij niet meezat had hij hier hoogstwaarschijnlijk niet eens bijgezeten.
04-10-2015 15:46
[quote]SolitaryShell: Nou, dat was het voor de Nederlanders.[/quote]

Want?
04-10-2015 15:48
Eigenlijk onbegrijpelijk dat Peter Sagan hier niet aan de start staat, die is in goede vorm.
04-10-2015 15:49
Goed voor de OS. Zie wel mannen terugkomen. 2e Lotto o.a.
04-10-2015 15:50
kelderman ook terug nu?

edit: bennet was dat dus
04-10-2015 15:53
wat kan wellens slecht sturen zeg!

Reacties zijn gesloten.