Volg hier de Ronde van Lombardije 2015
zondag 4 oktober 2015 om 10:20 Volg in Google

Volg hier de Ronde van Lombardije 2015

De koers van de vallende bladeren. Alle facetten zijn in Lombardije aanwezig om deze bijnaam eer aan te doen vandaag. De enige smet is de afwezigheid van tweevoudig winnaar Joaquim Rodriguez. Het vertrek is in Bergamo, de finish is in Como. Zoals gebruikelijk is de finale het zwaartepunt van de koers. Wie gaat Daniel Martin opvolgen? Volg het hier op WielerFlits.

De finale wordt gekleurd door de Madonna del Ghisallo, de Colma di Sormano (met de gevreesde Muro di Sormano), de Civiglio em de San Fermo della Battaglia. Het lijkt een koers te gaan worden voor de echte klimmers. Gestart wordt er om 10.35 uur, om 245 kilometer later te finishen rond de klok van 17.00 uur.

De NOS komt via internet met een livestream vanaf 14.40 uur en zal in de Studio Sport-uitzending schakelen met de koers. Sporza begint om 14.30 uur op Één. Op Eurosport 1 beginnen ze om 15.30 uur met de liveuitzending.

Links
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (SpazioCiclismo, Italiaans)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
165 Reacties
04-10-2015 14:33
Saaie koers zeker? Zo moeilijk voor te stellen dat het daar pokkenweer is, als het hier een zonovergoten fietsweertje is :D
04-10-2015 14:44
koers!
04-10-2015 14:49
Voornaamste Nederlanders in het peloton terwijl Etixx en oa Tim Wellens zijn gaan aanvallen.
04-10-2015 14:51
Gesink is dus niet sterk genoeg, zat mee maar lost nu
04-10-2015 14:51
Gesink al volle bak aan het stoempen...
04-10-2015 14:52
Ja hallo, Wellens moet zich wel erg sterk voelen :D
04-10-2015 14:53
@ruben weet niet waar je gesink ziet lossen?
04-10-2015 14:55
[quote]arviidd - 4 oktober 2015 om 14:53

@ruben weet niet waar je gesink ziet lossen?[/quote]

Hij was er echt even af hoor.
04-10-2015 14:55
Wat is die Wellens een pracht van een renner.
04-10-2015 14:56
Het is maar net wat je wil zien.
04-10-2015 15:08
Kan zo maar dat winnaar in groep Wellens zit. Hoezo was die Wellens zo slecht in de Tour? Ziet er zo makkelijk uit bij hem
04-10-2015 15:09
Eerst maar eens kijken wat het verschil is met het peloton.
04-10-2015 15:16
In de Tour had Wellens een vrije rol, dus zijn uitslagen kun je niet slecht noemen omdat hij ook Greipel ondersteunde die een paar etappes won.
04-10-2015 15:16
Jammer dat de tijdsverschillen zo onduidelijk zijn. Is volgens mij elk jaar zo bij deze wedstrijd.
04-10-2015 15:17
Van winden vind ik ook positief opvallen zeg!
04-10-2015 15:20
Heb de schifting gemist! Hoe kwam die precies tot stand? Toch wat voorname mannen mee.
04-10-2015 15:20
Gesink heeft zich weer wat verkeken op het profiel lijkt het, de streep ligt nog een eindje verder.
04-10-2015 15:21
[quote]Heb de schifting gemist! Hoe kwam die precies tot stand? Toch wat voorname mannen mee.[/quote]

Die heeft iedereen gemist, ook de regie.
04-10-2015 15:26
Gesink in de achtervolging op van Winden.
04-10-2015 15:26
Wellens kon toch gewoon niet aan de verwachtingen voldoen in de Tour. Kreeg genoeg kansen om voor eigen kans te gaan.
04-10-2015 15:27
Ducrot ziet nu pas dat Mollema erbij zit(groepje met Astana)!
04-10-2015 15:33
Dumoulin zit er geloof ik niet meer bij
04-10-2015 15:34
Valverde zit niet zo fris meer
04-10-2015 15:34
Vreselijk, al die motoren!
04-10-2015 15:36
kwiatkowski is de sterkste

Reacties zijn gesloten.