Volg hier de GP de Québec 2015
vrijdag 11 september 2015 om 16:45 Volg in Google

Volg hier de GP de Québec 2015

Terwijl de Vuelta nog in volle gang is, staat in Canada de Grand Prix de Québec op het programma. De renners rijden in Franstalig Canada (waar het zes uur vroeger is dan in Europa) zestien rondjes over een parcours van 12,6 kilometer. Kan Robert Gesink zijn overwinning van twee jaar herhalen?

De start is om 17:00. De koers wordt vanaf 20:00 live uitgezonden door het Belgische Canvas+. De aankomst wordt rond half tien verwacht. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd

Links:
Voorbeschouwing
Officiële website
Startlijst

Liveticker (Twitter organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
143 Reacties
11-09-2015 22:02
20 s nou!
11-09-2015 22:02
20 seconden. Ze lopen nog wat verder uit
11-09-2015 22:03
Ze lopen uit hoor....7km te gaan
11-09-2015 22:03
Kelderman kan bluffen. Hij heeft sprinter Gesink in het peloton zitten. ;-)
11-09-2015 22:03
toch niet te vroeg gegaan?
11-09-2015 22:04
Gat wordt kleiner. Geen 20 sec. meer.
11-09-2015 22:04
das nog geen 10 sec
11-09-2015 22:04
Pff, heel bmc op kop. Dit gaat hem niet worden.

Dan gesink maar
11-09-2015 22:04
aah nee toch niet
11-09-2015 22:04
BMC georganiseerd in het peleton nu. Nog 5,5 km en 10 sec.
11-09-2015 22:05
Greg zet zn mannen op kop
11-09-2015 22:05
gesink naar voren nu!
11-09-2015 22:05
Ze zijn er aan voor de moeite. Jammer
11-09-2015 22:06
Zo, tlj ook nog goed van voren.
11-09-2015 22:07
Gesink zeer goed van voren. Greg van Avaermaat gaat hard. Gesink volgt maar moet gaatje laten.
11-09-2015 22:08
Gilbert als 3e achter Van Avermaet aan met iedereen in het wiel?
11-09-2015 22:08
Gees komt te kort!
11-09-2015 22:08
10 man bij elkaar. Sep laatste man. Ook gilbert zit er bij, in het wiel van gesink
11-09-2015 22:09
Peloton bij elkaar. 35 man.
11-09-2015 22:10
Ja alaphilippe is weg. 1,5 km en dat lijkt de juiste te zijn
11-09-2015 22:11
Gesink toch sterker dan ik een ronde terug dacht.
11-09-2015 22:11
Gesink haalt alles bij elkaar. Slagter goed in positie. Laat KM. Gesink is weg.
11-09-2015 22:12
Uran! Pfoe!!!
11-09-2015 22:12
Uran!?
11-09-2015 22:13
Uran is weg. En Uran wint. Mollema probeerde het maar kwam net tekort. Wordt uiteindelijk vijfde. Slagter volgens mij vierde.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.