Volg hier de GP de Montréal 2017
zondag 10 september 2017 om 16:45 Volg in Google

Volg hier de GP de Montréal 2017

Terwijl de Ronde van Spanje zijn ontknoping nadert, zijn de renners met ambitie voor eendagskoersen actief in Canada om het tweeluik van Québec en Montréal te betwisten. De omloop van de Grote Prijs van Montréal wordt vaak gezien als de zwaardere van de twee. Wie volgt Greg Van Avermaet op? Volg het hier op WielerFlits.

Het parcours kent drie hindernissen. De eerste is de Côte Camillien-Houde (1,8 km aan 8%), die na de start vrijwel direct bedwongen moet worden. Na een kleine zes kilometer is de Côte de Polytechnique (800m aan 6%) aan de beurt. Het slotstuk is de Avenue de Parc (560 meter aan 4%).

Het tijdsverschil met Montréal is zes uur. Om 17:00 (Nederlandse tijd) wordt het startschot gegeven. De aankomst wordt verwacht rond half elf (Nederlandse tijd). Eurosport heeft de wedstrijd in Nederland niet in zijn programmering opgenomen, maar de wedstrijd is vanaf de start wel te volgen via de Eurosport Player.

Links
Voorbeschouwing: GP de Montréal 2017 (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
63 Reacties
10-09-2017 22:01
Bedankt voor de stream. iPad aangesloten op de TV, goed te volgen dus.

Grote groep nog, maar betere koers dan eergisteren.

Als de eerste groep nu samenwerkt, is Sagan uitgeschakeld.
10-09-2017 22:05
Grote groep weg met Albasini, Bakelants, Gallopin, Ulissi, Kennaugh: 19 seconden.
10-09-2017 22:06
Mollema zit er ook bij!
10-09-2017 22:09
17 man in de groep, ook Geschke, Spilak, Herrada...
edit: Brambilla ook, 12 km te gaan, Peter rijdt op kop van de groep... beetje verdwaasd.
10-09-2017 22:11
en Slagter zit er ook bij. Kom op Noorderlingen!
10-09-2017 22:11
Slagter ook! Benieuwd of ze t halen.
10-09-2017 22:11
Mollema en Slagter erbij, Brambilla en Teuns ook.
10-09-2017 22:13
Sagan gaat het zelf proberen, Dumoulin mond open.
10-09-2017 22:13
Mollema trekt de groep uit elkaar op de klim met 11 km te gaan.
10-09-2017 22:14
Wellens gaat ook.
10-09-2017 22:14
Mollema heeft er zin in
10-09-2017 22:15
Bauke werkt voor Tom-Jelte :p
10-09-2017 22:16
6 man op kop, 2 NLers het wordt 'gewoontjes'....
10-09-2017 22:16
Mollema/Slagter groep nog maar met 6. Bakelants, Herrada, Ulissi en..
10-09-2017 22:17
Voor wie werkt QuickStep? Ik zie niet meteen een afmaker.
10-09-2017 22:18
Peloton komt terug. Sagan, Matthews en GvA again?!
10-09-2017 22:19
Wow Slagter en Mollema goed vandaag en in de kopgroep. Ben alleen bang dat hij het niet gaat halen. zeker nu niet Dumoulin aangaat voor Matthews!
10-09-2017 22:20
O ja! Fijn! "The winner of the Giro on the pedals".
10-09-2017 22:21
Gaat erom spannen!
10-09-2017 22:21
Dumoulin reed Matthews er bijna af..
10-09-2017 22:21
mooie koers...tom achter de 2 nlers aan....
10-09-2017 22:23
Dumoulin echt 100% committed aan Bling. Maar niet heus.
10-09-2017 22:23
Geanimeerde race hoor
10-09-2017 22:24
Mooie finale
10-09-2017 22:24
Doe mij maar Mollema!

Om te reageren moet je ingelogd zijn.