Volg hier de EuroEyes Cyclassics Hamburg 2018
zondag 19 augustus 2018 om 11:10 Volg in Google

Volg hier de EuroEyes Cyclassics Hamburg 2018

In het noorden van Duitsland staat vandaag met de EuroEyes Cyclassics Hamburg de belangrijkste eendagskoers van Duitsland op het programma. Onder meer Elia Viviani, Alexander Kristoff, John Degenkolb en Peter Sagan staan dit jaar op de startlijst van deze WorldTour-wedstrijd.

In en rond Havenstad Hamburg is er een parcours van 216,4 kilometer uitgetekend, met daarin een drievoudige beklimming van de Waseberg. De top van de laatste passage ligt op 15 kilometer van de finish.

Het startschot klinkt om 11u25. De finish aan de Mönckebergstraße wordt verwacht rond half vijf. De wedstrijd wordt vanaf 15.30 live uitgezonden door Eurosport 2. Bespreek hier het verloop van de EuroEyes Cyclassics Hamburg.

Links
Voorbeschouwing EuroEyes Cyclassics Hamburg 2018

Website EuroEyes Cyclassics Hamburg
Deelnemerslijst EuroEyes Cyclassics Hamburg 2018 (ProCyclingStats)

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Twitter)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
17 Reacties
19-08-2018 12:16
Bizar dat zo vlakbij de combi met bb tour niet te maken is.
    19-08-2018 12:41
    Je kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijn. Hoe vlakbij ze ook zijn.
    19-08-2018 13:00
    Tja, misschien hadden ze hier een woensdagskoers van moeten maken.
19-08-2018 13:22
Hier gelukkig gewoon nog een volg topic. Dat volg blog van de binck tour is wat we ook bijv. bij sporza terugzien. Niet echt vernieuwend.
    19-08-2018 14:21
    Helemaal eens ook, net als de vorige keer vind ik het een flinke achteruitgang. De reacties zijn altijd het boeiendst.
    19-08-2018 15:52
    Ik plaats hier vrijwel nooit een reactie maar mag de reacties graag lezen, ook ik mis dit in het volgtopic van de BB tour. Waarom kan dat er niet gewoon bij? Of maak een liveticker en een volgtopic. Ontzettend jammer. En zo te zien ben ik niet de enige die daar zo over denkt.
19-08-2018 13:39
Helemaal eens met boehoe. Fijn dat hier nog een volgtopic is. Het zou echt heel zonde zijn mochten de reacties bij volgtopics verdwijnen. Gewone livetickers heb je overal genoeg. Juist de inbreng van forumleden als reactie op gebeurtenissen op de koers voegt iets toe
19-08-2018 13:48
[quote]Gewone livetickers heb je overal genoeg. Juist de inbreng van forumleden als reactie op gebeurtenissen op de koers voegt iets toe[/quote]

En de grote aantrekkingskracht van WF, de community. Ik kom hier voor jullie, ja ook voor jou ;)
Voor content kom ik hier persoonlijk niet, genoeg betere alternatieven. Het was echt de community en de wijze waarop daar door WF zelf mee omgegaan werd. Hopelijk is dit een tijdelijke zijweg.
19-08-2018 14:08
Dat dit gedrocht nog steeds in de WorldTour zit...
    19-08-2018 14:14
    Tuurlijk, er mogen best wel wat sprintkoersen zijn. Anders wordt het wielrennen voor heel veel renners ook zo saai.
19-08-2018 14:22
Dan is deze koers al tegelijkertijd met de BB Tour, gaan ze ook nog eens ongeveer op hetzelfde tijdstip finishen. Niet heel handig. Had even met elkaar gebeld, dat de ene om zo tussen 16:30-17:00 binnen is en de volgende om 18:00-18:30. Dan hadden we ze beide op TV kunnen zien. Hoewel die Arctic Tour ook best leuk is om te zien.
19-08-2018 15:20
Akkoord met de sprintkoersen maar deze organisatoren willen dat niet eens zijn met hun tegen beter weten in en eindeloos gekronkel rond een heuveltje van 20 meter hoog om de koers ‘hard te maken’ ... de dag dat het niet meer verplicht is , wegens WT, komt er geen ploeg die naam waardig nog naar Hamburg...
19-08-2018 16:01
Van poppel in de aanval! Rijdt erg goed!
19-08-2018 16:06
Van Poppel begint in vorm te komen.... Polen was nog niet echt top, maar dit ziet er goed uit.
19-08-2018 16:07
Wat doet van Poppel nu weer in de ontsnapping? Niet de 1e keer dit jaar.
19-08-2018 16:16
Viviani duidelijk de snelste. Jammer van die val van Ackermann.
19-08-2018 16:17
Weer viviani, van Poppel had nog wel me willen sprinten na vlucht, maar werd gehinderd door valpartij toen hij al wat was weggezakt.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.