Volg hier de EuroEyes Cyclassics Hamburg 2016
zondag 21 augustus 2016 om 11:15 Volg in Google

Volg hier de EuroEyes Cyclassics Hamburg 2016

Koers op vele fronten vandaag. In Duitsland staat er een WorldTour-klassieker op het programma, die voorheen tot de Wereldbeker behoorde. In Hamburg zijn de sprinters aan zet in de EuroEyes Cyclassics. Welke renners overleven de Waseberg en sprinten zich in een WK-selectie?

Het startschot in de havenstad klinkt om 11.30, terwijl de finish rond de klok van 17.00 ligt. Eurosport 2 doet vanaf 15.30 live verslag. Bespreek het verloop van de koers hier op WielerFlits.

profiel_hamburg

Links
Voorbeschouwing
Website organisatie
Deelnemerslijst (ProCyclingStats)
Parcoursinformatie

Liveticker (Twitter-account organisatie)
Liveticker (Radsport-news)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
33 Reacties
21-08-2016 11:27
EuroEyes Cyclassics - wat een gruwelijke naam!
21-08-2016 11:40
Ja en volgend jaar weer een nieuwe sponsor nieuwe naam. Al een reden voor media om die sponsornaam maar weg te laten een volgende keer.
21-08-2016 11:49
@Marszzz Laat dat "classics" ook maar weg.
21-08-2016 11:53
Als de koers dankzij die sponsors kan doorgaan, dan heb ik daar geen probleem mee... Zolang het gedeelte "Cyclassics Hamburg" behouden blijft, weet iedereen waarover het gaat.
21-08-2016 12:04
Ik ben al lang blij dat de Foodvalley Classic niet meer bestaat :)

Overigens doen die gesponsorde namen mij niet zoveel, ik noem de traditionele opener van het klassiekerseizoen ook nog gewoon 'Het Volk'.
21-08-2016 12:44
@Thorsen
En ook 'het Volk' is niets meer dan een sponsornaam. Al kan ik me idd niet voorstellen dat 'het Nieuwsblad'ooit net zo lekker zal bekken.
21-08-2016 12:52
Haha klopt inderdaad, maar in ieder geval is het de naam van de oprichter, en niet van de 'koper' :)
21-08-2016 13:19
Omloop het volk klinkt gewoon lekker, EuroEyes Cyclassics Hamburg als een rotte drol
21-08-2016 13:58
Beide genoemde tickers zijn niet echt ideaal. Twitter volgen via de hashtag [url=https://twitter.com/hashtag/cyclassics?f=tweets&vertical=default]#Cyclassics[/url] geeft betere updates.
21-08-2016 14:08
Maar ook die ticker is niet veel soeps. Verder dan de tig keer herhaalde mededeling dat er zes mensen voorop zitten, komt hij niet. Tellen lukt de organisaties nog wel, maar het achterhalen van namen is kennelijk te moeilijk.
21-08-2016 14:14
@Tuubke
Da's dan ook geen ticker, maar een veredelde zoekfunctie binnen Twitter.
21-08-2016 14:15
Wie geeft er dan vaststaand uitsluitsel dat het er daadwerkelijk 6 zijn ?
21-08-2016 14:19
@xistnc Da's waar. Maar toch wel een beetje vreemd dat zelfs de Deutsche Gründlichkeit niet kan zorgen voor actuele informatie uit de koers. Toch maar eens in de leer gaan bij die Amerikaanse koersen met hun prachtige live tickers compleet met stream.
21-08-2016 14:32
@RV
Omgekeerde bewijslast.
21-08-2016 14:45
:)
21-08-2016 14:53
*Het regent in Hamburg* ([url=https://www.instagram.com/p/BJXxIjgAqZN/]vaststaand uitsluitsel[/url])
21-08-2016 14:56
er zijn wel erg veel groepjes van 6 weg
21-08-2016 15:37
Ergens een livestream?
21-08-2016 15:52
@ Boomen: Nee joh, cricket is veel belangrijker dan een WT "klassieker".
21-08-2016 16:06
http://cdn.livetvcdn.net/webplayer.php?t=ifr&c=468664&lang=en&eid=437724&lid=468664&ci=368&si=40
Valt hier wel te volgen, in een taal die ik niet begrijp :)
21-08-2016 16:21
Hofland goed vooraan aan de top van de Waseberg laatste omloop. Groenewegen niet ver daar achter. Wie gaan ze dan uitspelen? Wel moeten de vluchters nog gepakt worden.
21-08-2016 16:25
Costa in de tegenaanval met Gallopin niet ver daar achter. Peloton op ongeveer 15 sec. D kopgroep daar weet 1 minuut voor. Nog 10.7 km te gaan. Wordt krap voor de sprinters.
21-08-2016 16:25
Kopgroep kansrijk, met 11 km. te gaan is de voorsprong nog altijd 1'20
21-08-2016 16:26
Tijdwaarneming klopt wel niet echt. Peloton nu weer vlak achter de 2.
21-08-2016 16:28
Boonen als knecht. Alles op Kittel?

Om te reageren moet je ingelogd zijn.