Volg hier de derde etappe in de Tour de l’Ain 2016
vrijdag 12 augustus 2016 om 12:15 Volg in Google

Volg hier de derde etappe in de Tour de l’Ain 2016

In de Tour de l’Ain staat vandaag de derde etappe op het programma. Op het menu staat een rit door bergen met finish bergop in het skioord Lélex Monts-Jura.

Leider in de wedstrijd is Matteo Trentin, de winnaar van de eerste etappe. De verwachting is dat vandaag de eerste serieuze verschillen in het klassement zichtbaar gaan worden.

De wedstrijd gaat om half één van start. De aankomst wordt tussen 16:36 en 16:59 verwacht. Bespreek hier het verloop van de koers.

Links
Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (DirectVelo)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
42 Reacties
12-08-2016 16:16
Latour, De Clerq, Oomen, Gaudu et G. Martin sont en tête.

Ziet er goed uit voor een mooie uitslag van Oomen.
12-08-2016 16:18
De Clercq onderhand 10 jaar ouder dan de rest in die groep. Wat een talent hier!
12-08-2016 16:24
Ze hebben bijna een halve minuut op vijf kilometer van de aankomst.
12-08-2016 16:24
Namen in de groep erachter opeens gedeeltelijk anders. Dat wordt de uitslag afwachten...
12-08-2016 16:25
Groep op halve minuut: Geniez, Hardy, Molard, Calmejane, Monfort, Konrad, Feillu, Pedrero, Devenyns, Wyss, Levarlet, Frankiny et Vincent.
12-08-2016 16:25
Oomen was hier vorig jaar ook al goed natuurlijk.
12-08-2016 16:28
[i]Edit redactie: s.v.p. niet offtopic.[/i]
12-08-2016 16:31
Oomen wint!
12-08-2016 16:32
Oomen!! Lekker.
12-08-2016 16:32
Mooi mooi!
12-08-2016 16:34
Wauw!
12-08-2016 16:34
Mooi voor Oomen, ik hoop dat Gesink een beetje de dag is doorgekomen :S
12-08-2016 16:36
Super van Oomen!
12-08-2016 16:38
Oomen. Goed hoor.
12-08-2016 16:40
Gesink 21ste op meer dan drie minuten. Niet goed, niet slecht.
12-08-2016 16:41
Oomen, goed!
12-08-2016 16:41
Morgen wordt ook meteen een mooie test. Volgens mij heeft hij hier geen klimmers mee (Tusveld zou je met een beetje goede wil nog zo kunnen noemen). De mannen achter hem zullen nog genoeg proberen, zaak rustig te blijven. Deze pakken ze in ieder geval niet meer af.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.