Tour 2015: Volg hier de derde etappe
maandag 6 juli 2015 om 12:55 Volg in Google

Tour 2015: Volg hier de derde etappe

Met Fabian Cancellara in het geel trekt de Tourkaravaan vandaag door België. De etappe is bijna 160 kilometer lang; Antwerpen is de startplaats, Huy de finishplaats. Onderweg zijn de eerste bergpunten van deze Tour de France te verkrijgen, en ook de aankomst is bergop, dus er valt – naast een rit en een gele trui – nog een prijs te winnen. De top-3 van het klassement staat binnen zes seconden van elkaar. Wie zegeviert op die dekselse Muur van Huy? En wie mag na vandaag de gele trui aantrekken? Volg het verloop van de etappe hier op WielerFlits.

Om 13.10 uur vertrekken de renners uit de Belgische havenstad om in zuidoostelijke richting te rijden richting de Ardennen. Daar wordt op de Muur van Huy tussen 17.08 en 17.27 uur de finish verwacht.

De etappe zal in zijn geheel uitgezonden worden. De NOS (NPO1), Sporza en Eurosport zullen vanaf 13.05 uur erbij zijn. Het Belgische Sporza zal beginnen op Canvas, vanaf 13.30 uur is de koers te zien op één. Het Duitse ARD komt om 16.05 uur met livebeelden.

Links
Voorbeschouwing: Etappe 3

Deelnemerslijst
Website organisatie
Parcours

Liveticker (NOS)
Liveticker (AD)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)
Livestream vanaf 13.05 uur (NPO)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
698 Reacties
06-07-2015 16:42
Hopen dat Gesink en Mollema van voren aan de Muur kunnen beginnen. Voor die twee is nog niets verloren.
06-07-2015 16:42
Kruiswijk en gesink mee?
06-07-2015 16:43
Kruijswijk ook voorin met Gees, Wilco mentaal beetje geknakt, die zit weer achterin te koekebakken...
06-07-2015 16:43
Gesink en Kruijswijk zeker in de eerste groep!
06-07-2015 16:43
Kruiswijk en Gees voorin rest ligt er al af
06-07-2015 16:43
Volgens mij zit Pinot niet mee.
06-07-2015 16:43
Alle klassement mannen lijken erbij te zitten... Waarom doorrijden?
06-07-2015 16:43
@Eldrick: Lekker laten gaan die trol. Over een uur moet ie van de computer af van zn moeder en naar bed
06-07-2015 16:43
Mollema ook in de eerste groep.

Oh, en Cunegofanboy is natuurlijk niemand anders dan good old Abdel, die al 17 bans op zijn naam heeft.
06-07-2015 16:43
Gesink heb ik gezien, zou raar zijn dat Kruijswijk daar zit en Gesink niet, dan laat Kruijswijk zich terugzakken.
06-07-2015 16:43
Pinot is niet mee!
06-07-2015 16:43
Gesink bij Kruissie zie ik
06-07-2015 16:44
@SOPJE
Ik weet het, maar nu kan ik mijn frustratie tenminste even op hem uitleven ;)
06-07-2015 16:44
[quote]Wilco mentaal beetje geknakt, die zit weer achterin te koekebakken…[/quote]

Die lag er ook bij met 50+ op het asfalt! Mag die jongen even bijkomen?
Knap dat jij weet dat het mentaal is. Psychiater?
06-07-2015 16:44
Cancellara ziet er heel slecht uit.
06-07-2015 16:45
@Roberto ik heb het niet over Kelderman en ten Dam. Ze rijden met zijn achten toch? Feit is dat ze geluk hebben dat Sky het dicht rijdt en feit is ook dat ze de hekje dag nog geen 1 renner bij de eerste twintig hebben gehad. Hoeveel waarschuwingen wil je hebben?
06-07-2015 16:45
LTJ wel 4 man achteraan in de 2e groep...
06-07-2015 16:45
Gesink zit gewoon inde voorste groep......

Wat een enorme droeftoeters komen hier toch elk jaar tijdens de tour op wf, niet normaal zeg
06-07-2015 16:45
@ cunego:
ga ergens anders de fanboy uithangen, jouw 'held' rijdt hier niet eens.
@ xistnc:
ah, natuurlijk. kwam me al bekend voor.
06-07-2015 16:45
Dumoulin heeft iets gebroken. Op de twitter van Giant zie je een foto. Waarschijnlijk zijn pols?
06-07-2015 16:46
Iemand Rodriguez en Valverde gezien in voorste peloton?
06-07-2015 16:46
Ze komen weer terug.
06-07-2015 16:46
Wat is Kelderman nou weer aan het doen?
06-07-2015 16:46
@Roberto: daar is geen tijd voor in de Tour. Het is vervelend voor Wilco, maar je moet naar voren, simpel zat (tenminste als je kan inderdaad, dat klopt). Feit is wel dat zowel Wilco als Ten Dam vaker bij valpartijen betrokken zijn dan anderen van de ploeg.
06-07-2015 16:46
Pinot Costa en Valverde in groep 2

Om te reageren moet je ingelogd zijn.