woensdag 24 mei 2017 om 11:10
•
Volg in Google
Giro 2017: Volg hier de zeventiende etappe
Hoe handhaaft Tom Dumoulin zich vandaag? Dat is de hamvraag van de zeventiende etappe van de Giro d’Italia. Met nog vijf ritten te gaan, komt Milaan steeds dichterbij. Vandaag staat een gevaarlijke overgangsrit van Tirano naar Canazei op het menu. Weet Tom Dumoulin ook na deze rit zijn roze trui te behouden? Volg het hier op WielerFlits.
De etappe vertrekt om 11:25 vanuit Tirano. De finish wordt 219 kilometer later in Canazei verwacht tussen 16:52 en 17:31. Eurosport zendt de rit vanaf 13:15 uur live uit op het hoofdkanaal.
Links:
Giro 2017: Voorbeschouwing etappe 17 (WielerFlits)
Website organisatie
Deelnemerslijst (WielerFlits)
Informatie etappe 17
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Website Giro d’Italia)
Livestream L’Equipe (Frans)
Heb het gisteren geprobeerd omdat ik toch thuis zat. Enkel via een stream hoorde je alles gebeurden voordat het in beeld was en als je via de TV volgde anders om met redelijk verschil. Echter vond ik het commentaar absoluut niet slecht.
Hoop die man eens te zien bij WF live
Laten we er maar niet te diep op in gaan.. ;)
Ander water door dezelfde rivier vergelijken met (Grotendeels) hetzelfde peloton over andere wegen? Dat is als appels met peren vergelijken.
De opmerking dat het peloton elk jaar anders is verwacht ik zeker. Maar dit zal ervoor zorgen dat je een grote ronde per jaar kan vergelijken met het verschil tussen de Nijl en de Rijn (ander water en ander "parcours"). Dus moet ik (filosofisch gezien) Brummel gelijk geven.
Daar geef ik je gelijk in, ook verwachtingen zijn persoonlijk en ik kan niet invullen voor jou hoe jouw verwachtingen waren voorafgaand aan deze Giro. Ik had er zelf wel iets meer van verwacht, ondanks dat ik het parcours al een pak minder vond dan afgelopen jaren.
Gelijk geven? Hij heeft niet eens stelling genomen! Hetgeen wat de giro zijn identiteit geeft is niet het parcours, de renners. Dat is iets wat veel abstracter is. Geld is eigenlijk ook maar papier, maar het is geld omdat wij daarin geloven. De giro is ook maar de giro omdat wij dat met zijn allen geloven. Het zou net zo goed gewoon een willekeurige drieweekse ronde kunnen zijn. Maar goed, het is een beetje ingewikkeld om uit te leggen.
Klinkt naar het verhaal van Lincolns bijl in één of ander museum, met bordje bij: Lincolns originele bijl - het handvat is twee maal vervangen, het lemmet slechts eenmaal.
Hij laat door middel van vraagstelling toch wel degelijk zien dat hij een mening heeft die niet geheel strookt met wat er in de discussie naar voren kwam. Maar hier verschillen onze vakgebieden iets waarschijnlijk. Laten we maar weer terugkeren naar het Topic.
Saaie rit vandaag!
Ben ik niet met je eens.. Hij stelt een vraag en geeft een paar mogelijke argumenten, maar dat wil niet zeggen dat hij het daarmee eens is. Maar goed, wat maakt het uit.