Giro 2017: Volg hier de negentiende etappe
vrijdag 26 mei 2017 om 11:45 Volg in Google

Giro 2017: Volg hier de negentiende etappe

Het is opnieuw klim geblazen voor de renners in de Giro. Vandaag staat weliswaar een minder zware rit dan gisteren op het programma. Maar eenvoudig is het zeker niet, want ook in etappe negentien staat er het nodige klimwerk op het programma. Grijpen de vluchters hun kans, of gaan Movistar en Bahrain Merida andermaal proberen om Dumoulin onder druk te zetten?


De start is om 12:00, de aankomst wordt verwacht tussen 17.00 en 17.30. Eurosport start om 13:15 met het live-verslag, met commentaar van Jeroen Vanbelleghem en Bobbie Traksel. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links:
Voorbeschouwing etappe 19

Website organisatie
Deelnemerslijst (WielerFlits)
Informatie etappe 19

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Website Giro d’Italia)

Livestream L’Equipe (Frans)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
776 Reacties
26-05-2017 16:20
Zo Hirt en Monfort hebben ook hun treintje.
26-05-2017 16:22
@xistnc, ga je morgen ook? Zo ja, laat je dan ook even weten wat je van die etappe vind?
26-05-2017 16:23
Molard van FDJ gaat 9 minuten wachten op Pinot ?
26-05-2017 16:23
Het is net Alpe D'huez, de slotklim. Even lang, gelijk gemiddeld percentage en onderin stijl. Maar iedereen lijkt er flink doorheen te zitten, verwacht weinig verschuivingen.
26-05-2017 16:23
@leegloper De opmerkingen over dat Dumoulin z'n mond niet open mag trekken en maar z'n mond moet houden. Deze mensen lijken het een terechte actie te vinden van Movistar en Bahrein om 'zo schijnt het' bij een plaspauze aan te vallen, alleen vanwege een opmerking van Dumoulin. Vanochtend heeft Dumoulin nog z'n excuses aangeboden, dus erg laag.
26-05-2017 16:24
Pinot zou zo maar in het roze kunnen staan vanavond...
26-05-2017 16:25
Hahaha Alafaci, goedzo!
26-05-2017 16:25
Ai, Trek is morgen een renner kwijt.
26-05-2017 16:26
Die trek-renner. Wat een malloot haha.
26-05-2017 16:26
Dit bericht is verwijderd
26-05-2017 16:26
Uit koers die mafketel van Trek!
26-05-2017 16:27
Drinkbussen gooien? Moet kunnen toch, geen sport voor mietjes ;-)
26-05-2017 16:28
Levensgevaarlijk. Geluk dat niemand over die bidon valt.

Lijken wel opgefokte Twitteraars..
26-05-2017 16:28
Dumoulin ziet er toch niet op en top uit hoor! Of mis ik iets?
26-05-2017 16:29
Dit bericht is verwijderd
26-05-2017 16:29
Ai, Tom!
26-05-2017 16:29
Dumoulin nu al gelost oef, hij is echt niet goed vandaag
26-05-2017 16:30
oieoeioeioeioei
Dumoulin... gelost. Zou het plasincident doorwerken?
26-05-2017 16:30
Dumoulin lost.
26-05-2017 16:30
Dumoulin achterin>?
26-05-2017 16:30
Zakt er helemaal door...
26-05-2017 16:30
Aii.. Jungels ook weg.
26-05-2017 16:31
Oei, wat is er met Tom aan de hand?
26-05-2017 16:31
Wat zou er aan de hand zijn met Tom, slechte dag of ziek?
26-05-2017 16:31
Is Dumoulin gewoon niet goed genoeg vandaag?

Om te reageren moet je ingelogd zijn.