Giro 2017: Volg hier de negentiende etappe
vrijdag 26 mei 2017 om 11:45 Volg in Google

Giro 2017: Volg hier de negentiende etappe

Het is opnieuw klim geblazen voor de renners in de Giro. Vandaag staat weliswaar een minder zware rit dan gisteren op het programma. Maar eenvoudig is het zeker niet, want ook in etappe negentien staat er het nodige klimwerk op het programma. Grijpen de vluchters hun kans, of gaan Movistar en Bahrain Merida andermaal proberen om Dumoulin onder druk te zetten?


De start is om 12:00, de aankomst wordt verwacht tussen 17.00 en 17.30. Eurosport start om 13:15 met het live-verslag, met commentaar van Jeroen Vanbelleghem en Bobbie Traksel. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links:
Voorbeschouwing etappe 19

Website organisatie
Deelnemerslijst (WielerFlits)
Informatie etappe 19

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Website Giro d’Italia)

Livestream L’Equipe (Frans)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
776 Reacties
26-05-2017 16:35
gewoon eigen tempo, moeilijke klim
26-05-2017 16:35
Er worden hier wel snel conclusies getrokken. Toms klassement is nog helemaal niet over. Hij zit er nog gewoon bij hoor.
26-05-2017 16:35
Tom zakt erdoor, kennelijk is TeamNL onderweg deze kant op :|
26-05-2017 16:36
Tom lost niet, stond veel te makkelijk op de pedalen.

Rijdt eigen tempo...
26-05-2017 16:36
Bah hij gaat eraan vandaag... waaaarom blegh bah!
26-05-2017 16:36
Of Nibali en Quintana hebben door dat Dumoulin een prachtig spelletje speelt. Of ze laten een goede kans lopen door nu niet door te zetten.
26-05-2017 16:37
Dit bericht is verwijderd
26-05-2017 16:37
Wat zijn we weer lekker positief zeg...... er is nog niks verloren
26-05-2017 16:37
Vreemde krachten lijken weer te regeren, geen schim vd voorgaande dagen.
26-05-2017 16:38
Tegenstrijdige info alom vandaag.
26-05-2017 16:38
Oei! Wordt minder steil later maar ziet er niet goed uit ... .
26-05-2017 16:38
Ik ben benieuwd naar het moment waarop Quintana en Nibali tegen elkaar moeten gaan rijden voor die eerste plaats. Misschien is dat ook wel de tactiek van Dumoulin.
26-05-2017 16:38
TdM ligt op het rooster
26-05-2017 16:38
Volgens mij zijn bij alle volgers inmiddels de nagels volledig afgekloven, de zetels van de stoelen volledig versleten en wellicht ook alle haren al uitgetrokken...
26-05-2017 16:38
@xistnc
Nog in Nederland...
26-05-2017 16:39
2e deel van de klim ligt Tom beter.
26-05-2017 16:39
Hij rijdt ook krampachtig, heeft het heel zwaar. Oef nu eraf
26-05-2017 16:39
Doodeng!
26-05-2017 16:39
Eraf..dit doe je niet om te bluffen. Het gaat niet goed vandaag.
26-05-2017 16:40
Vanaf 7km voor het einde wordt het meer een Tom-klim. En in de laatste 4km kan hij misschien zelfs wat tijd goedmaken.
26-05-2017 16:40
Hij lost definitief.
26-05-2017 16:40
Ik ben bang dat het enorm lastig gaat worden
26-05-2017 16:41
Heeft niets meer met tactiek te maken, lijkt op.
26-05-2017 16:41
Iemand linkje?
26-05-2017 16:42
Toch wordt het gat niet snel groter. Vanaf 7/8km voor 't eind gaat de klim in Tom's voordeel zijn. Hopelijk kan hij het gat relatief klein houden.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.