Giro 2016: Volg hier de vierde etappe
dinsdag 10 mei 2016 om 12:14 Volg in Google

Giro 2016: Volg hier de vierde etappe

Na een succesvol drieluik op Nederlands grondgebied, is de Giro-karavaan vandaag weer gewoon op de eigen Italiaanse wegen te bewonderen. De vierde rit brengt het peloton van Catanzaro naar Praia a Mare, over een afstand van tweehonderd kilometer. Onderweg liggen er twee colletjes van derde categorie, maar het zwaartepunt van de etappe komt daarna pas. Drie lastige heuveltjes, die niet meetellen voor het bergklassement, zullen de finale gaan kleuren.

De start van de etappe vindt plaats om 12.20 uur, de aankomst verwacht de organisatie tussen 16.58 en 17.28 uur. Gaan de heuvelspecialisten vanmiddag met eer strijken of lukt het ze niet om de sprinters overboord te gooien? En neemt Tom Dumoulin de roze trui weer over van Marcel Kittel? Bespreek hier het verloop op WielerFlits.

De etappe is uiteraard weer live op tv te volgen. Sporza begint er om 14.40 uur aan. Eurosport start om 14.30 met Giro Extra en komt aansluitend met directe beelden uit de koers.

T15_MadonnaDC_2_alt

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Officiële website
Deelnemerslijst
Parcoursinformatie etappe 4

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (NOS)
Liveticker (Nu.nl)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
307 Reacties
10-05-2016 16:51
Pfoe, dat ik over dit parcours nog demare en hofland heb meegenomen..
10-05-2016 16:51
Sprinters eraf. Groep van 10 op 20 sec voorsprong. De rest is nog bijeen.
10-05-2016 16:52
Die motor zit er lekker dicht bij de kopgroep
10-05-2016 16:52
Movistar en Astana indrukwekkend
10-05-2016 16:53
Lachen dat mensen dachten dat het een soort San Remo zou zijn ;) Wie zouden er allemaal sprinters gespeeld hebben?

Die kopgroep wordt toch wel echt in leven gehouden door Conti! En met Ulissi en Wellens.... 10 seconden heb je nog niet zomaar dicht als die nog gaan zo.
10-05-2016 16:54
Daar gaan we! De klim!
10-05-2016 16:54
De groep draait absoluut niet lekker rond, ik geloof er niet in..
10-05-2016 16:55
Die tijdswaarneming klopt waarschijnlijk niet.
10-05-2016 16:55
Dit zou de kopgroep nog best wel eens kunnen gaan halen
10-05-2016 16:55
Hoppa!
10-05-2016 16:56
Kruissie goed van voren bij aanvang
10-05-2016 16:56
Moser?!
10-05-2016 16:57
Is dat Clarke?
10-05-2016 16:57
WTF die motor?
10-05-2016 16:58
aiaiai wellens..
10-05-2016 16:58
Dan grote kans voor Preidler op roze, 30 seconden.. Movistar nog steeds op kop vh peloton.
10-05-2016 16:58
wiehoe kruissie
10-05-2016 16:59
POEEEE Kruissie is GOED!!
10-05-2016 16:59
Preidler sterk!
10-05-2016 16:59
uhhh landa???
10-05-2016 16:59
Die kut motor loodst Ulissi naar de overwinning
10-05-2016 16:59
kruijswijk erg goed hoor!

edit: en nu doorhalen
10-05-2016 17:00
Die motor bij ulissi is ook schandalig
10-05-2016 17:00
Dumoulin ook netjes hoor
10-05-2016 17:00
Kruissie is bizar goed!

Om te reageren moet je ingelogd zijn.