Giro 2015: Volg hier de zeventiende etappe
woensdag 27 mei 2015 om 13:42 Volg in Google

Giro 2015: Volg hier de zeventiende etappe

Na het klimmersgeweld van zondag en dinsdag krijgen de renners in de Giro d’Italia vandaag de kans om weer een beetje op adem te komen. De zeventiende etappe van Tirano naar het Zwitserse Lugano is slechts 134 kilometer en kent maar één beklimming die meetelt voor het bergklassement. De top van de Teglio (derde categorie) wordt bovendien al na een goede tien kilometer bereikt.

Omdat het een korte etappe is, vindt de start pas plaats om vijf voor twee. Rond vijf uur is de finish in Lugano, waar het publiek mogelijk een mooie massasprint voorgeschoteld krijgt.

Sporza begint de uitzending rond de klok van vier uur, aansluitend op de proloog van de Ronde van België. Eurosport is er wat eerder bij. De uitzending begint daar om half 3.

T15_MadonnaDC_2_alt
Links:
Voorbeschouwing WielerFlits
Informatie parcours
Deelnemerslijst

Liveticker Sporza
Liveticker organisatie
Liveticker NuSport

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
117 Reacties
1 3 4 5
27-05-2015 17:05
Was dat Hofland uberhaupt wel???
27-05-2015 17:05
Het was dus Van der Lijke en niet Hofland.
27-05-2015 17:06
Ja, leek me logischer. Hofland had meer snelheid kunnen maken.
27-05-2015 17:06
Kruijswijk verliest tijd
27-05-2015 17:06
Het was van der lijke
27-05-2015 17:07
@nickdt: Mezgec ging er echt niet meer over geraken... Modolo verdiend gewonnen.
27-05-2015 17:07
oh, dat zien de Belgen nu ook
27-05-2015 17:07
Van der Lijke! Hofland blijkbaar verloren, want er was duidelijk nog een tweede Lotto die in de laatste kilometer erachteraan spartelde.

Desalniettemin: rijdt prima ronde, Van der Lijke...
27-05-2015 17:07
@hunneman, kruijswijk zat gewoon in de eerste groep
27-05-2015 17:07
Hunnenan geen grappen
27-05-2015 17:08
kruijswijk verliest niks
27-05-2015 17:08
denk dat hunneman niet begrepen heeft dat kruijswijk een blauwe trui heeft
27-05-2015 17:08
4de al voor Lampre.
27-05-2015 17:09
@nedcycling, dat was ik ook vergeten haha ^^
27-05-2015 17:12
Ik haat renners die niet lachen als ze winnen. Alsof het ze niet eens iets uitmaakt.
27-05-2015 17:15
Ik heb het niet gezien, waarom is Viviani niet in top 10 geeindigd???
27-05-2015 20:39
@Nickdt > Hou nou eens op met het elke dag opnieuw zoeken naar redenen om renners te straffen man.
1 3 4 5

Om te reageren moet je ingelogd zijn.