Giro 2015: Volg hier de zeventiende etappe
woensdag 27 mei 2015 om 13:42 Volg in Google

Giro 2015: Volg hier de zeventiende etappe

Na het klimmersgeweld van zondag en dinsdag krijgen de renners in de Giro d’Italia vandaag de kans om weer een beetje op adem te komen. De zeventiende etappe van Tirano naar het Zwitserse Lugano is slechts 134 kilometer en kent maar één beklimming die meetelt voor het bergklassement. De top van de Teglio (derde categorie) wordt bovendien al na een goede tien kilometer bereikt.

Omdat het een korte etappe is, vindt de start pas plaats om vijf voor twee. Rond vijf uur is de finish in Lugano, waar het publiek mogelijk een mooie massasprint voorgeschoteld krijgt.

Sporza begint de uitzending rond de klok van vier uur, aansluitend op de proloog van de Ronde van België. Eurosport is er wat eerder bij. De uitzending begint daar om half 3.

T15_MadonnaDC_2_alt
Links:
Voorbeschouwing WielerFlits
Informatie parcours
Deelnemerslijst

Liveticker Sporza
Liveticker organisatie
Liveticker NuSport

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
117 Reacties
27-05-2015 16:57
Slagter!
27-05-2015 16:58
Go slagter!
27-05-2015 16:58
Nou slagter gaat het proberen eindelijk een beetje actie
27-05-2015 16:58
Net zo kansloos als blijven zitten.

Dus wel leuk dat hij zijn gezicht laat zien
27-05-2015 16:59
Benelux boven!
27-05-2015 16:59
moreno zal er ook wel af gaan nu
27-05-2015 16:59
Hofland nergens te bekennen
27-05-2015 17:00
Nou, zo halen we het gebrek aan reacties nog aardig in, met Nederbelgische demarrages.
27-05-2015 17:00
Ligt Hofland er af?
27-05-2015 17:00
Wie is die voorste TLJ. Is dat Hofland of van der Lijke.
27-05-2015 17:01
LIjkt wel de Poggio een beetje
27-05-2015 17:01
Kut Motor. Rijdt door man idioot.
27-05-2015 17:02
[i]edit redactie: niet vloeken[/i]
27-05-2015 17:02
Pauolini gaat hem pakken

Nah toch niet
27-05-2015 17:02
En op het einde wint Viviani? :)
27-05-2015 17:03
Volgens mij zit Hofland daar hoor.
27-05-2015 17:03
hofland laat zich weer wegdrukken
27-05-2015 17:04
Pfoe!
27-05-2015 17:04
Modolo de beste sprinter van de giro!. Ocharme Nizzolo kan maar niet winnen.
27-05-2015 17:04
Modolo ging van zijn lijn, anders kon Mezgec eroverheen komen. Diskwalificatie.
27-05-2015 17:04
Dat was hofland volgens mij niet
27-05-2015 17:05
Hofland moet echt wat aan zijn positionering gaan doen. Laat zich nou al een paar keer erg makkelijk wegzetten. Wat dat betreft wel een goede leerschool voor hem.

Edit: was blijkbaar van der Lijke
27-05-2015 17:05
Van de Lijke 10de
27-05-2015 17:05
Dat was van der lijke
27-05-2015 17:05
T was Lijkie

Om te reageren moet je ingelogd zijn.