Wout van Aert en Tadej Pogacar doen mee aan WK FIFA voor profwielrenners

vrijdag 4 november 2022 om 12:29
Wout van Aert en Tadej Pogacar doen mee aan WK FIFA voor profwielrenners

foto: Cor Vos

Om de tijd te doden deze winter organiseren Vincenzo Nibali en zijn staf een heus WK FIFA voor profwielrenners. Wout van Aert en Tadej Pogacar zijn voorlopig de blikvangers op de deelnemerslijst.

De nieuwe RIDE is nu verkrijgbaar! Onze wintereditie staat in het teken van terugblikken en vooruitkijken. Over binnen fietsen op de beste smart trainers, buiten fietsen onder uitdagende omstandigheden, maar ook het opzoeken van adembenemende fietsgebieden waar de zon nog wel schijnt.
Bestel 'm nu online en je krijgt hem binnen enkele dagen thuisbezorgd.

Naast Pogacar en Van Aert hebben ook Marc Hirschi, Alessandro Covi, Felix Großschartner, Diego Ulissi, Samuele Battistella, Domenico Pozzovivo en Biniam Girmay hun deelname aan het game-evenement toegezegd.

De aanmelding voor het WK is nog geopend en kost vijftig euro. Via Twitch-kanaal La SqualoTV kunnen wielerfans de wedstrijd volgen op 15 december.

Dit bericht op Instagram bekijken

Een bericht gedeeld door LASQUALO_TV (@lasqualo_tv)

Dit artikel delen:

16 Reacties

eddyvv 4 november 2022 om 13:48

Krijgt de kampioen een regenboogtrui? Zo ja dan wint Prevot.

4

En als toeschouwer entree van € 50,00 betalen ?

-1
Maillot à Pois 4 november 2022 om 13:33

Lijkt me een uitgelezen kans voor Van der Poel om alsnog een WK aan zijn lijstje toe te voegen ;-)

Quote:
Via Twitch-kanaal La SqualoTV kunnen wielerfans de wedstrijd volgen op 15 december.

Als wielerfan ben ik alleen geïnteresseerd in wat de heren op een fiets laten zien. Als ik een FIFA match wil kijken, loop ik wel gewoon even de kamer van mijn zoon binnen :-)

2
Daan Paau 4 november 2022 om 14:50

Waarom zijn er hier altijd zoveel van die mensen die iets hebben tegen Van der Poel? Volgens mij zijn er in die wielerseizoen 7 eendagskoersen die iedereen zou willen winnen. Dat zijn de 5 monumenten, het WK en dan de Strade Bianche (monument 6). Van der Poel heeft 1 monument gewonnen.
Daarnaast heb je natuurlijk nog de 3 grote rondes die je als klassementsman wil winnen. Dan heb je nog de truien per grote ronden.
Van der Poel heeft een monument gewonnen en de roze trui gehad. Ondanks dat hij dus blijkbaar een slecht jaar heeft wint hij dus dingen waar Elke wielrenner van droomt. Even als voorbeeld, helemaal geen sneer ofzo want ik ben fan van Wout van Aert. Maar die heeft geen monument gewonnen dit seizoen. Heb gewoon eens wat respect in plaats van provocerende stukjes tekst te schrijven om jezelf een goed gevoel te geven.

-2
De Dikbilgorgel van Dorestad 4 november 2022 om 19:02

Moet ‘ie wel de poort toe houden, want anders zul je net zien dan ze precies dan komen belletje lellen.

0
Romāns Vainšteins 4 november 2022 om 12:45

Ik snap er niks van: wat gaat er nou exact gebeuren?

1
Wheely 4 november 2022 om 12:53

Ze gaan een online FIFA toernooi spelen en jij mag kijken!

1
Mooie Sjors 4 november 2022 om 12:53

Pro riders can participare a Playstation tournament.

0
Romāns Vainšteins 4 november 2022 om 13:11

Dus ze gaan met de tong uit de bek in een oncomfortabele positie op een stukkie plastic hengsten terwijl er figuurtjes over beeld heen schieten. OK.

-5
Dikke Vrouw 4 november 2022 om 13:51

nou ze gaan gewoon potje voetbal op de computer tegen mekaar spelen wat is daar nou zo moeilijk aan ..

-2
Sjonge Jonge 4 november 2022 om 14:53

Weet je eens hoe wij ons altijd voelen na 90% van jouw reacties Romans

6
roeleur 4 november 2022 om 12:59

Achter hun gameschermpjes kunnen ze weinig kwaad doen zal de FIFA redeneren. https://www.nu.nl/wk-voetbal/6234095/fifa-roept-wk-landen-in-opmerkelijke-brief-op-zich-volledig-op-voetbal-te-focussen.html

0
Romāns Vainšteins 4 november 2022 om 13:12

Reken maar dat er een mooi aantal acties op de plank ligt en er mollen tussen de fans zitten. In het beste geval lijmt eentje zich aan de emir vast.

1
Handige Harry 4 november 2022 om 13:29

De FIFA dekt zich gewoon in.
Als er straks landen een protestactie houden, kunnen zij zeggen van we hebben ze gevraagd dit niet te doen.

0
Lo squalo del lago di confine 4 november 2022 om 15:14

Ik ben voor een wk wielrennen op de weg voor gamers

0
Klootje Kriekeljon 4 november 2022 om 14:01

Zie het als een criterium, dat is ook scripted gameplay. Wat een baggerserie is dat FIFA geworden. Mgoed EA, moneysnatchers.

-1

Headlines

Populair

Materiaalzone