We zijn terug met nieuws!

We zijn terug met nieuws!
Door Youri IJnsen & Maxim Horssels
donderdag 11 november 2021 om 07:30
Podcast

Terug van (veel te lang) weggeweest: de WielerFlits Podcast! In deze wegkoersloze periode van het jaar pakken Maxim Horssels en Youri IJnsen de draad weer op. In deze aflevering vertelt Youri over zijn bezoek aan het EK veldrijden op de VAM-berg, geven we een langere uitleg over de nieuwe rubriek Rapportcijfers en sluiten we af met een aantal nieuwe en klinkende transfers. Luister snel!

Luister hierboven naar de podcast en abonneer je via je favoriete podcastapp.
iTunes
Spotify
RSS-feed

Dit artikel delen:

8 Reacties

Wielervolger 10 november 2021 om 11:20

Iemand die de moed heeft om dit te beluisteren en kan zeggen wat de nieuwe en klinkende transfers zijn?

rahimns 10 november 2021 om 12:08

Padun naar Ineos blijkbaar, al weet ik niet beter dat WT ploegen dit jaar maar maximaal 31 renners mogen hebben. Dus daar valt nog wel wat uit te zoeken

Casar 10 november 2021 om 13:07

Ja hoe kan Padun bij Ineos tekenen als zij al 31 renners hebben? Welke renner gaat er dan weg?

Murcia 10 november 2021 om 13:39

Wurf kunnen ze zo buiten gooien als ze dat willen. Tweede kandidaat is Rivera maar die heeft de kopman als zijn beste vriend dus dat wordt lastig.

Panache 10 november 2021 om 13:17

Prachtige foto ook bij dit artikel. De een heeft een oprisping en de ander valt zittend in slaap. Dat kan toch beter mannen. Het bewijs is de spot-on foto met onderschrift van Chaves eerder vandaag.

KoekieDeBoer 10 november 2021 om 13:27

Padun zou naast de interesse van INEOS ook die ASTANA hebben

Panache 10 november 2021 om 14:08

No brainer bij min of meer gelijke voorstellen: Astana.

Victor Bastiaansen 11 november 2021 om 14:07

Zou een daily wielerflits van enkele minuten, zoals diverse nieuwsmedia dat ook al hebben, niet een betere podcast invulling zijn voor een nieuwsmedium als Wielerflits? Ik vind de podcasts te lang en dan kies ik sneller voor een van de vele andere wielerpodcast met wat meer diepgang.

Laatste nieuws

Materiaalzone

Populair