Vuelta 2022: Remco Evenepoel maakt zich geen zorgen over schaafwonden

vrijdag 2 september 2022 om 14:21
Vuelta 2022: Remco Evenepoel maakt zich geen zorgen over schaafwonden

foto: Cor Vos

Remco Evenepoel maakt zich geen zorgen meer over de valpartij van donderdag. De leider van deze Vuelta kende een goede nacht en verwacht geen hinder meer te ondervinden aan de (schaaf)wonden.
Castelli

“Alles is in orde”, zo laat de Belg vlak voor de start van de dertiende etappe weten. “Ik heb zeer goed geslapen, dus ik denk dat alles oké is. De schaafwonden zien er mooi hersteld uit.”

Vandaag hoopt Evenepoel onderweg naar Montilla op een rustige dag: “Hopelijk is het net zoals twee dagen geleden. Een normale sprintrit met een gecontroleerd koersverloop.”

Dit artikel delen:

12 Reacties

Goturead 2 september 2022 om 14:39

Wij ook niet! Eindwinnaar

5
Dikke Vrouw 2 september 2022 om 14:58

Eind baas !

-3
Dikke Vrouw 2 september 2022 om 14:59

Goed nieuws dit

1
Maillot à Pois 2 september 2022 om 15:24

Ach, er zijn een paar enkelingen op deze site die graag negatieve duimpjes uitdelen. Niets van aantrekken, buiten schijnt de zon, het weekend komt eraan en er is koers!

3
Dikke Vrouw 2 september 2022 om 15:10

Nou ik vind het goed nieuws dat iemand zijn kwetsuur ok is en ik krijg een min stem wat is dit toch voor wereld :(

-3
vincenzo 2 september 2022 om 15:16

Hoe kunnen schaafwonden in 1 nacht hersteld zijn? Door dit te stellen ontstaat de indruk dat hij er last van heeft, maar dit wil verbloemen voor zijn concurrenten.

1
Vangenechten 2 september 2022 om 15:28

Inderdaad, ik zou dit toch ook niet vertrouwen hoor! Remco neemt waarschijnlijk doping om zijn wonden op één nacht te laten genezen. En dat kan allemaal zomaar! *zucht*

6
Maillot à Pois 2 september 2022 om 15:25

Hij bedoelt korstje erop, niet ontstoken…

2
D.Koch heeft een fiets gemaakt in Treviso. 2 september 2022 om 14:56

Vraag me toch af hoe het zo snel kan herstellen? Dan zijn het vrij oppervlakkige schaafwonden. Een wat serieuzere schaafwond heeft een hersteltijd van minstens een week bij een getraind individu.

0
mocca 2 september 2022 om 15:14

Ik denk dt het eerder is dat er een mooi korstje over ligt. Hersteld is het allerminst.

1
Romāns Vainšteins 2 september 2022 om 15:30

De ene schaafwond is de andere niet, wat dat betreft zijn het net ribbreuken.

0
thenewGOAT 2 september 2022 om 23:38

Die dekselse Remco toch. Hij rijdt niet alleen veel sneller dan de concurrentie, zijn schaafwonden herstellen nu ook nog eens veel sneller. Al is dat natuurlijk klein bier met de gebroken ruggewervels van Roglic die in goed twee weken opnieuw topfit zijn.

0

Headlines

Populair

Materiaalzone