Vuelta 2021: Onze pooltips voor jouw Scorito-team

zaterdag 14 augustus 2021 om 00:00
Video

Vamos ciclistas! Het is weer tijd voor de Vuelta a España! En jawel, hier is-ie weer. Traditiegetrouw geven wij je opnieuw een aantal tips voor jouw team bij Scorito.

Speel jij mee met de wielergame van Scorito, maar ben je nog op zoek naar die ene naam die voor jou het verschil kan maken?

Natuurlijk zijn er de usual suspects, de kopmannen die veel punten scoren maar ook zeer veel geld kosten voor jouw team. In onze tips zitten enkele wellicht wat onbekendere renners die jij kan inzetten om punten te scoren. Soms is het een gok, maar als die goed uitpakt, kan het zomaar beslissend zijn.

Speel nu GRATIS mee

*Een van de besproken tips zal toch niet van start gaan. In een volgende versie van deze video zal hij worden vervangen door een andere renner.

Dit artikel delen:

31 Reacties

Aanklampen 10 augustus 2021 om 14:14

Koekoek.. Pasqualon…. overigens succes met het kiezen van de ritten waar Padun vooraan rijdt, het kan in die ritten net zo goed Mader, Poels of Haig zijn.. precies dezelfde kwaliteiten..

Titaantje 10 augustus 2021 om 23:16

Pasqualon idd DNS, had men ook wel moeten weten, want die rijdt gewoon in Polen rond op het moment van publiceren. Geloof niet dat er renners zijn die die rondes combineren.

Tompot 10 augustus 2021 om 14:19

serieus die opmerking over Vingegard? Doe het dan niet man, dit lijstje… heel triest

Poeksel 10 augustus 2021 om 15:35

Naah. In Ploegleider kostte Vingegaard bijna niets (3 punten, vergelijkbaar met 750k in Scorito), maar Youri had hem niet geselecteerd. Hij was uiteindelijk na Pogacar de best scorende renner.

dvansteenis 10 augustus 2021 om 16:40

Benieuwd naar jouw lijstje Tompot. Ik zou zeggen, zet zelf een filmpje op YouTube! Zitten best interessante namen tussen naar mijn mening.

Tompot 10 augustus 2021 om 18:40

Het is t laatste wat je als journalist moet doen. Basisregel 1, jezelf volkomen afzijdig houden.

Romāns Vainšteins 10 augustus 2021 om 18:44

Dit is wielernerdgeneuzel, daar mag je ook als redacteur gewoon met een heel lijstje namen aankomen etc. Persoonlijk boeit altijd alleen het lijstje van Verweggistan me, die heeft ze nagenoeg altijd.

Tompot 10 augustus 2021 om 18:45

@dvanstennis, daar gaat het toch niet om, de lijst is prima, de opmerking over Vingegaard is niet heel sterk vanuit journalistiek oogpunt. Jij mag best mijn ploeg weten hoor, maar ik heb niet de wens om 10 tips openbaar te geven omdat ik niet bij Wielerflits werkt. Op het forum geef ik regelmatig mijn mening. Of mag je geen kritiek hebben over iets wat je twijfelachtig vind?. En zo te zien ben ik niet alleen.

dvansteenis 10 augustus 2021 om 20:22

Ik las je reactie denk ik verkeerd. Ik ging er vanuit dat je commentaar op het hele lijstje was, maar het was door jou meer bedoeld naar de Vingegaard-opmerking. My bad.
Storer, Oomen en Bagioli overwoog ik zelf ook wel namelijk, dus ik vond het geen heel verkeerde tips. Bagioli is bij mij afgevallen omdat ik niet weet of hij weer de oude is. Storer geloof ik wel in. Oomen puur voor de teampunten van Roglic en omdat hij wellicht (in de sunweb-vorm) ook top15 kan rijden.

Jean Dumas 10 augustus 2021 om 14:21

Youri wint de Vuelta. Punt.

cycling1983 10 augustus 2021 om 16:51

Leuk en divers lijstje. Oscar Rodriquez en de beste herrada vond ik zelf ook wel goede keuzes. Net als oliveira van Movistar

Titaantje 10 augustus 2021 om 18:09

Welke credentials heeft Youri om zichzelf meestervoorspeller te noemen?

Graag een palmares met uitslagen bij cyclingfever, wielerprono, sportpools.net, scorito en teamtoto sinds 2005 ter onderbouwing.

Titaantje 10 augustus 2021 om 18:14

overigens wel een mooie video qua layout. beter dan de vorigen, makkelijk te volgen en goede samenvattingen.

Poeksel 10 augustus 2021 om 21:28

Noemt hij zichzelf meestervoorspeller dan?

Titaantje 10 augustus 2021 om 22:22

Seconde 1, naambalkje: Youri IJnssen – Meestervoorspeller. Ik wil de adelbrieven wel even zien.

Poeksel 10 augustus 2021 om 23:17

Degene die het filmpje in elkaar knutselt (en dus het balkje verzonnen heeft) zou best iemand anders kunnen zijn dan Youri zelf. Verder moet je die titel niet zo serieus nemen.

Titaantje 10 augustus 2021 om 23:36

poeksel, wielerpronostikeren is mijn leven, dat neem ik bloedserieus

PeterUitKampen 10 augustus 2021 om 22:10

Ik had al 5 vd 10 in mijn team.

jimmen 10 augustus 2021 om 22:13

veel te veel

La Primavera 10 augustus 2021 om 22:18

Terug naar de tekentafel. ;)

Stef van A. 10 augustus 2021 om 23:01

Ik mis Maxim van Gils en Andreas Kron

Romāns Vainšteins 11 augustus 2021 om 07:49

Bel ze gewoon eens.

Stef van A. 10 augustus 2021 om 23:02

En wat te doen met Pidcock voor je pool??

Vinokourov90 11 augustus 2021 om 00:35

Wat dacht je van selecteren?

Romāns Vainšteins 11 augustus 2021 om 07:50

Hoeft niet super diep dan.

Ward 14 augustus 2021 om 00:28

Haha Romans, het heeft een tijd geduurd, maar ik vind hem goed

Stef van A. 11 augustus 2021 om 14:35

Super goede renner maar waar gaat ie punten halen?

jorisn 11 augustus 2021 om 21:32

Padun heeft nog geen enkele keer een goed klassement gereden in een grote ronde. Daarnaast werd hij 36e in de dauphine dit jaar. Ook niet heel goed. behoorlijk duur dan 2 miljoen euro punten vind ik!

Kannibaal van Schepdaal 12 augustus 2021 om 00:34

Belachelijk duur. Wint twee ritten vanuit de ontsnapping en is ineens de meest overhypete renner van het moment. Hij kan wel iets tonen hier en daar, maar die twee miljoen kan je beter ergens anders spenderen.

oborobo 12 augustus 2021 om 12:13

Er zou een aangepaste video komen toch?
Dit is nog steeds dezelfde.

Verweggistan 14 augustus 2021 om 10:54

Mijn vijf tips:

Piet Allegaert (Cofidis): Mag voor eigen kans sprinten en kan ook wel aardig die Spaans vlakke sprints aan.
Odd-Christian Eiking (Wanty): Toonde zijn goede vorm in Noorwegen en gaat eindelijk echt doorbreken met een etappezege in Vuelta.
Itamar Einhorn (Israel): Israelische sprinter, krijgt hopelijk zijn kans deze Vuelta
Julen Amezqueta (Caja Rural): Al jong prof bij een Italiaanse ploeg (Willier) en begint dit jaar eindelijk de goede uitslagen aan elkaar rijgen en kan vooral goed uit de voeten in de lastige etappes.
Nicolas Prodhomme (Ag2r): sterke jonge klimmer, begint aan zijn eerste Vuelta en ploegmaats Bouchard, Champoussin en Calmejane deden het hem al voor: een goed Vuelta debuut.

Veel in de aanval verwacht ik Joan Bou (Euskaltel): werd ook al heel jong prof bij ViniFantini en begint dit jaar wat resultaten te rijden.

Headlines

Materiaalzone

Populair