Vuelta 2017: Starttijden individuele tijdrit naar Logroño

dinsdag 5 september 2017 om 09:30
Vuelta 2017: Starttijden individuele tijdrit naar Logroño

Vandaag staat in de Vuelta a España de belangrijke tijdrit van het Circuito de Navarra naar Logroño op het programma. Connor Dunne start om 13:34 als eerste. Klassementsleider Chris Froome vertrekt zoals gebruikelijk als laatste om 16:52. Wilco Kelderman, de nummer vier van het klassement, is om 16:46 aan de beurt.

Tussen elke renner zit een minuut verschil. Bij de beste dertig van het klassement is het verschil twee minuten.

Starttijden Nederlanders
13:47 uur flag-nl Peter Koning (Aqua Blue Sport)
14:02 uur flag-nl Niki Terpstra (Quick-Step Floors)
14:22 uur flag-nl Michel Kreder (Aqua Blue Sport)
14:35 uur flag-nl Bert-Jan Lindeman (LottoNL-Jumbo)
15:16 uur flag-nl Koen de Kort (Trek-Segafredo)
15:26 uur flag-nl Jetse Bol (Manzana Postobon)
15:31 uur flag-nl Koen Bouwman (LottoNL-Jumbo)
15:34 uur flag-nl Daan Olivier (LottoNL-Jumbo)
15:42 uur flag-nl Antwan Tolhoek (LottoNL-Jumbo)
16:12 uur flag-nl Stef Clement (LottoNL-Jumbo)
16:30 uur flag-nl Steven Kruijswijk (LottoNL-Jumbo)

Starttijden top-10 van het klassement
16:34 uur flag-nl Wout Poels (Sky)
16:36 uur flag-es Alberto Contador (Trek-Segafredo)
16:38 uur flag-ca Michael Woods (Cannondale-Drapac)
16:40 uur flag-it Fabio Aru (Astana)
16:42 uur flag-co Miguel Ángel López (Astana)
16:44 uur flag-co Esteban Chaves (Orica-Scott)
16:46 uur flag-nl Wilco Kelderman (Sunweb)
16:48 uur flag-ru Ilnur Zakarin (Katusha-Alpecin)
16:50 uur flag-it Vincenzo Nibali (Bahrain Merida)
16:52 uur flag-gb Chris Froome (Sky)

Volledige lijst met starttijden

Dit artikel delen:

29 Reacties

FritsvanHoefelen 5 september 2017 om 09:44

Hup Wilco, jagen op Chaves

Tsjoep 5 september 2017 om 09:45

dit wordt een koppeltijdritje tussen Aru en Angel Lopez

nederbelg 5 september 2017 om 09:52

@tsjoep
Zou wel leuk zijn als Lopez van Aru een stevige baanaflossing kreeg. En dan een berouwvol twitterbericht achteraf, uiteraard.

Frits des Jeux 5 september 2017 om 10:01

In het verleden werden ploegmaats die voor elkaar stonden toch gewisseld met een andere renner? Nu lijkt mij Aru niet het type die zich drukt maakt om een ander maar gewoon zijn eigen gang gaat

Romāns Vainšteins 5 september 2017 om 10:08

Aru lijkt vooral aan het einde van zijn Sardijns te zijn. Zal hij nog een laatste oprisping hebben straks in het Lombardaansche najaar of is het seizoen over na Spanje …. ?

deux-vitesse 5 september 2017 om 10:09

wat zal de winnende tijd ongeveer zijn?

FritsvanHoefelen 5 september 2017 om 10:28

Ongeveer 49″43.57

Kharma 5 september 2017 om 10:40

@Frits : Ik denk dat je er met die tijd te traag gaat zijn om te winnen

denistel 5 september 2017 om 10:42

44 a 45 minuten?

Bertvd 5 september 2017 om 10:44

48 minuten?

Samlambeej 5 september 2017 om 10:48

Zou wel leuk zijn mocht Zakarin nog eens een goeie Tijdrit af kunne werke.. Zon onvoorspelbare renner en met zijn pietje-de-dood-stijl haha! Die valt tenminste aan vanuit de kopgroep als iedereen stikkapot zit

tvm 5 september 2017 om 10:49

@ rv,
Het seizoen van Aru is na zijn ritwinst in de tour al aan het aflopen. Al is het een langzame leegloper.

sboontjes 5 september 2017 om 10:49

Kelderman Chaves en Lopez voor zich, kon slechter.

Arema Pro Cycling Team 5 september 2017 om 10:55

Sunweb meldt dat de route alles behalve vlak is.

biazzi13 5 september 2017 om 11:16

Zie López hier zeer dicht eindigen met die hoogvorm!!!!!

Noortje L 5 september 2017 om 11:26

Winnende tijd is 48,34 minuten!!

Noortje L 5 september 2017 om 11:27

Winnende tijd is 48,34 min.

girardengo 5 september 2017 om 11:55

Nee, 47,57;-)

PedroDelgado 5 september 2017 om 12:14

Goh, Terpstra reed hier ook nog rond! Zou hij de benen testen?

Baukema Tomoulin 5 september 2017 om 12:27

Ben ook wel benieuwd of jung bobbels heeft kunnen sparen voor deze tijdrit of dat het gewoon op is voor dit seizoen bij de jonge Luxemburger.

marehoek 5 september 2017 om 12:33

@pedroDelgado, dat mag je niet over Terpstra zeggen, want dan wordt je
aangevallen door Terpstra fans.

Tsjoep 5 september 2017 om 12:36

@nederbelg, idd dat twitterbericht met excuse excuse van die kleine mafia boef, Forza MAL!

mollemarijden 5 september 2017 om 13:33

Kelderman zou best eens chaves in zicht kunnen krijgen als die in goede tijdrit neerzet. Chaves op dit parcours niet super debk ik. Veel om de macht omday hey op en af gaat.

PedroDelgado 5 september 2017 om 13:35

@marehoek: Daar gaat het me niet om hoor. Terpstra is hier bezig met het voorjaar, meer niet. Maar deze tijdrit zou hij aan moeten kunnen, dus zou het leuk zijn als hij voluit gaat, dan weten we waar hij nu staat.

SprintMaster 5 september 2017 om 14:08

@Tsjoep: van een tijd geleden herinner ik me dat ploeggenoten nooit achter elkaar mochten starten. Vanwege hetgeen jij schetst.

Laatste nieuws

Materiaalzone

Populair