Veldrijdster De Boer verder met privésponsor

Veldrijdster De Boer verder met privésponsor

foto: Sophie de Boer

woensdag 21 december 2016 om 17:06

Sophie de Boer rijdt vanaf 1 januari 2017 met een privésponsor. De 26-jarige veldrijdster maakte eerder al bekend te vertrekken bij Kalas-H.Essers-NNOF en brengt nu naar buiten dat Breepark haar gaat sponsoren.

Breepark is een vrijetijds- en leisurelocatie nabij Breda. “Naast Breepark als sponsor, ga ik samenwerken met Colnago en Rapha. Het is toch wel een droom die uitkomt om met zulke mooie merken samen te mogen werken. Daarnaast blijven Sram en ZIPP mij ook in 2017 ondersteunen”, zegt De Boer. “Camiel van den Bergh is aangesteld als ploegleider. Ik vind het fijn om met mensen te werken die precies weten wat cross inhoudt en ik denk dat Camiel me nog veel gaat bijbrengen.”

Eerder dit seizoen won De Boer al de wereldbekercross van Las Vegas en de veldritten van Neerpelt, Ruddervoorde, Rosmalen en Overijse.

Dit artikel delen:

19 Reacties

KnightBiker 21 december 2016 om 17:33

Als ze de wereldbeker wint is ze al ook 12.000 euro rijker. Ze is goed bezig zo!

Jowinho 21 december 2016 om 17:33

Ik vind het vreemd dat geen enkele volwaardige veldritploeg haar een contract aangeboden heeft.

maklukzat 21 december 2016 om 18:11

Ben wel benieuwd hoeveel een dergelijke privé sponsor betaald en of ze er van kan leven.

Rondo 21 december 2016 om 18:23

Sofie is goed bezig. Weer een persoonlijk succes. De wereld beker moet ook lukken. Ze heeft de laatste vier crossen niet echt gekregen waar ze voor gewerkt had door pech, maar dit is dan weer een mooie meevaller.

S-Works87 21 december 2016 om 18:25

Wat Jowinho zegt, ik had als Nys zijnde veel liever deze de Boer gehad (die zeer populair is in Belgie) dan Jolien

F e r o x 21 december 2016 om 18:46

@S-Wroks87: De Boer is fulltime prof. Jolien is dat niet, dus ze zijn niet te vergelijken qua betaling.

zipp404 21 december 2016 om 18:47

Misschien kiest ze hier zelf wel voor.
Ik snap het ergens wel. Ze werkt nu met het materiaal waar ze graag mee rijd, en ze heeft zelf inspraak in wie haar begeleid, waar/wanneer ze op trainingskamp gaat, ze zit niet vast aan ploegorders, en heeft zelf inspraak in het ontwerp van haar outfit;) Aan de foto te zien is dat iig goed gelukt, mooi truitje

vanSpringel 21 december 2016 om 19:29

Opvallend gekleed in het veldritveld.
Was al fan van Sophie, en nu helemaal natuurlijk.
Breepark ligt in mijn achtertuin.

Wheely 21 december 2016 om 19:35

Privésponsor als in? Dit zijn toch gewoon drie bedrijven die haar sponsoren.

achtpuntzes 21 december 2016 om 19:40

@ Wheely:
ze wordt als privé persoon gesponsord. in ieder geval wordt ze niet door de Privé gesponsord.

Wheely 21 december 2016 om 19:46

@8.6
Dus eigenlijk gaat ze dan verder met een exclusieve persoonlijke sponsor.

Romāns Vainšteins 21 december 2016 om 22:44

Zoekt Puck ook nog dono- eh, sponsoren ?

tendam 21 december 2016 om 23:33

@romans
Deze Sophie de Boer heeft de looks en het talent, Puck Moonen ain’t got nothing on her.

Quintenri 21 december 2016 om 23:44

@tendam
+1 ;)

Coldeportes 22 december 2016 om 07:54

@romans
Exellente keuze! Ga graag het duel aan om haar prive mecenas te worden :p

kampioenvanhetkarakter 22 december 2016 om 09:55

Mooi shirt trouwens….Veldritshirtjes blinken meestal niet uit in schoonheid, maar dit is goed…

Spinergy 22 december 2016 om 10:19

Top!

Har77 22 december 2016 om 10:56

Hopelijk doet de samenwerking met De Boer de mensen van Breepark beseffen dat er daar op locatie met minimale investeringen mogelijkheden te over zijn voor veldrijden/mtben. Momenteel stelt ‘breepark’ weinig meer voor dan een grasveld tegen een heuvel waar housefeesten gehouden worden.

titanio82 22 december 2016 om 23:11

@S-works87. Sophie is een paar jaar geleden weggestuurd bij Telenet, dus begrijpelijk dat ze daar niet meer wil rijden. En zeker niet wanneer je met privé sponsoren je eigen planning kan maken. Goed bezig hoor.

Headlines

Materiaalzone

Populair