Kijk nu WielerFlits Live met Michael Boogerd en Thomas Sijtsma terug

dinsdag 20 juni 2017 om 20:25

37 Reacties

Raafje 19 juni 2017 om 12:08

Vraag voor Lieuwe Westra: Wat vind je het mooiste moment uit je carriere toen je nog in een worldtourploeg reed?

Vraag voor Boogerd en Westra: Was het NK altijd een hoofddoel voor jullie?

sveintuft 19 juni 2017 om 12:28

Vraag: Moet er niet later worden gestart i.v.m. de hitte?

schipperaar 19 juni 2017 om 13:52

Gevoelige vraag wellicht maar aan Lieuwe was er enige gelijkenis tussen het mindere presteren van jou en Lars Boom en hoe ervoer je de steun van je omgeving in de mindere periode?

reusjen 19 juni 2017 om 14:43

Vraag aan lieuwe: Is Vino in de omgang echt zo’n dictatoriaal figuur als hij in de media over komt. Qua het eisen van resultaten middels brieven zoals bij Nibali?

achtpuntzes 19 juni 2017 om 14:49

veel vragen voor Westra, maar ik ga er van uit dat Maxim ze wel stelt. zo niet dan stel ik ze wel tijdens de uitzending.

reusjen 19 juni 2017 om 15:11

@8.6
Want jij bent Thomas Sijtsma?

achtpuntzes 19 juni 2017 om 15:14

@ reusjen:
nee, ik ben Michael Boogerd. :p

HoofdIsVrij 19 juni 2017 om 15:15

Vraag voor Lieuwe en Michael. Als wielervolger vind ik bergetappes en ééndagsklassiekers het mooiste om te zien. Hoe zit dat met profs? Kijken zij op TV het liefst etappes waar zij goed in waren (tijdrijden/klimmen bij Lieuwe en tijdrijden/ééndagswedstrijden bij Michael) of kunnen zij ook genieten van een sprintetappe (omdat zij de nervositeit bijvoorbeeld goed kennen)?

reusjen 19 juni 2017 om 18:38

Ai echt balen dat lieuwe er niet is!
@8.6
Als je me niet in de zeik loopt te nemen, bedankt voor je bijdrage aan wflive!

schipperaar 19 juni 2017 om 19:13

Plankenkoorts?

LutsenkoFan 19 juni 2017 om 20:10

@reusjen

Je wordt in de zeik genomen.

reusjen 19 juni 2017 om 20:16

@lutsenkofan
Dat idee had ik al na een aantal posts van 8.6 te hebben bekeken.

achtpuntzes 19 juni 2017 om 20:17

dus geen beest. :(

Zjoske 19 juni 2017 om 21:48

Erg goede aflevering mannen! Youri ook als last minute invaller!

Djoop 19 juni 2017 om 22:04

Top uitzending.

boehoe 19 juni 2017 om 22:33

Prima uitzending, maar ik blijf het zeggen, die voice-over met die hele gekke klemtoon en dat hoge stemgeluid, het is echt zoooo slecht.

ah-ja 19 juni 2017 om 22:36

Spilak heeft een pollen allergie, het soort pollen die in Zuid Europa, Italië, Spanje, Frankrijk, veel voorkomen. Minder in Zwitserland. Daarom presteerde hij nooit in een grote ronde.

Il Cavaliere 19 juni 2017 om 22:59

Ik vind die Thomas Sijtsma eerlijk gezegd niet zo’n succes aan tafel. Zegt vrij weinig en voegt inhoudelijk weinig toe.

Frits des Jeux 19 juni 2017 om 23:19

Vond Thomas juist sterk. Een van de journalisten aan tafel. Wat een heerlijke rust heeft hij over zich. Hele symphatieke uitstraling en ook gewoon leuke gesprekspartner. Vaker doen.

beskes 20 juni 2017 om 00:01

Keek weer heerlijk weg! Ook youri had weer een goed verhaal

Wheely 20 juni 2017 om 00:44

Lekkere show weer! Het gemis van Westra keurig opgevangen, hopelijk schuift ie nog eens aan. Wat betreft die voiceover vind ik het vooral opvallend dat Youri aan tafel wel een normale stem blijkt te hebben, in die filmpjes klinkt hij als een kruising tussen clown Bassie en José Been. Wel lekker enthousiast overigens :)

hongerklopje 20 juni 2017 om 00:59

Kijk de show al een poosje, zichtbaar verbetering per aflevering. 2 dingen die wel vervelend zijn:

Toch wel de voice-over/Tourquiz-achtige plaatjes en filmpjes met een verschrikkelijk stemgeluid.

En ten 2e het afsluiten met mazzel aan het eind, klinkt toch een beetje cringe.

Voorderest een topshow, probeer alleen wat te variëren met wat andere disiplines qua gasten. Nodig bijv. een Van der haar uit, of een Jeffrey hoogland ofzo. Hebben beide een vlotte babbel.

Scotty 20 juni 2017 om 08:30

Leuke show, ik ga dit zeker vaker kijken!

arjando.ooms 20 juni 2017 om 08:43

Tip voor de sponsor van de fiets in het decor is maar ik herkende het merkt niet (ben er ook niet zo mee bekend) maar die Canyon van vorige keer was veel duidelijker.
Andere details in het decor zoals het masker van Boonen zijn leuk.
Deze keer aan het oefenen met inzoomen tijdens de uitzending volgens mij?
Ook de dopingvragen aan Boogerd geven aan dat het steeds volwassener wordt. Kan me voorstellen dat ie zich daar niet helemaal lekker bij voelt al trekt hij het goed.

reusjen 20 juni 2017 om 08:43

@hongerklop
@redactie
Het hele slot van de uitzending moet op de schop, de overgang naar de bouhanni box is rommelig en niet lekker in beeld. Ik ben het er wel mee eens dat al je professionaliteit uit wilt stralen je een uitzending niet kunt beëindigen met “mazzel”.

Headlines

Materiaalzone

Populair