Van der Poel niet bezig met scenario’s: “Als een goede groep wegrijdt, moet je mee zijn”

zaterdag 28 september 2019 om 09:42

Mathieu van der Poel is niet bezig met het bedenken van scenario’s in aanloop naar het WK. De Nederlander ziet wel hoe de koers zich ontvouwt, vertelt hij voor de camera van WielerFlits. “Het ligt aan het koersverloop. Als op honderd kilometer een goede groep wegrijdt, moet je mee zijn.”



Meer video’s zien uit het peloton?
Abonneer je dan nu op ons YouTube-kanaal!

Dit artikel delen:

12 Reacties

EddyB1958 28 september 2019 om 09:52

Och, die gast heeft als Nederlander zoveel Vlaamse nuchterheid in zich, dat je als Vlaming niet ontevreden kan zijn als hij wint.
Nu als die gast van Wielerflits een laatste vraag stelt, volgen er nog een stuk of vijf.

Barry Batsbak 28 september 2019 om 10:36

Zou mooi zijn als Vlamingen in het algemeen zou zouden reageren. Maar als VDP daadwerkelijk wint hebben er hele volksstammen “vraagtekens bij”, of moeten ze die jongen maar “eens deftig testen”, want remember Adrie” of “zullen we het over aantal jaren wel weten”. Vlaamse nuchterheid….

Emergo 28 september 2019 om 11:30

@Barry Hij bedoelde sufheid.

Barry Batsbak 28 september 2019 om 11:41

Heeft VDP sufheid in zich?? Als hij bij de Chinees op zijn eten staat te wachten zeker?

EddyB1958 28 september 2019 om 12:41

@ Emergo, waarschijnlijk ben jezelf de grootste sufkop op wielerflits.nl en .be als je een beetje plagerij niet kan plaatsen.

vanSpringel 28 september 2019 om 11:32

Hoe simpel kan ’t zijn ?

plan hier, plan daar, indien dit, dan dat ! We moeten zus, we moeten zo. Houd toch op !

EddyB1958 28 september 2019 om 12:42

Rijden moeten ze, geen Sagan Van Avermaet scenario.

Barry Batsbak 28 september 2019 om 18:28

Zo is dat. Als er iemand jeuk krijgt; gewoon vertrekken en kijken wie er meespringt. Koersen met open vizier en wie er wint maakt me eigenlijk niet uit. Als er maar voor gestreden is.

Samlambeej 28 september 2019 om 12:44

Met zijn koersgevoel verwacht ik niet dat hij de goeie groep zal missen. En zelfs als ie 'm op n haar na mist zie ik hem nog in staat er in extremis alleen naartoe te rijden. (Zoals in GW)

Ben Geerts 28 september 2019 om 14:05

Geweldig hoe deze man in het leven staat….succes mvdp.

flitsvolger 28 september 2019 om 17:08

Daarom is hij ook topsporter in het wielrennen geworden. Door zijn mentale én fysieke talent.

the student 28 september 2019 om 19:28

Misschien is een solo wel een goed idee