Tweede ritzege Marianne Vos in Thüringen Rundfahrt

Tweede ritzege Marianne Vos in Thüringen Rundfahrt

foto: Sirotti (archief)

zondag 17 juli 2016 om 17:12

Marianne Vos heeft de derde etappe in de Thüringen Rundfahrt. De Nederlandse was de beste in Altenburg na een etappe van 114 kilometer. Voor de kopvrouw van Rabo-Liv is het haar tweede ritzege van deze Duitse meerdaagse.

De nieuwe RIDE is nu verkrijgbaar! Onze wintereditie staat in het teken van terugblikken en vooruitkijken. Over binnen fietsen op de beste smart trainers, buiten fietsen onder uitdagende omstandigheden, maar ook het opzoeken van adembenemende fietsgebieden waar de zon nog wel schijnt.
Bestel 'm nu online en je krijgt hem binnen enkele dagen thuisbezorgd.

Vrijdag wist Vos namelijk al de openingsetappe te winnen in Gotha. De tweede etappe moest ze genoegen nemen met de tweede plek. Ze was nochthans de snelste van het peloton en moest enkel een vluchter voor zich dulden.

Dit artikel delen:

9 Reacties

polke 17 juli 2016 om 17:19

Vos is klaar voor rio

0
schipperaar 17 juli 2016 om 17:34

Mooi treintje.

0
Pieter Peet 17 juli 2016 om 18:28

Enige omschrijving van de finale zou wel fijn zijn. Ontsnapt uit peloton of massasprint? In dat laatste geval zou 3 seconden wel een groot gat zijn…
Nu lijkt het net alsof iemand de uitslag gekopieerd heeft en daar een verhaaltje omheen getypt heeft zonder de race of een omschrijving daarvan gezien te hebben gezien :p

Maar mooi dat Vos goed in vorm is voor Rio!

0
Coldeportes 17 juli 2016 om 18:33

Die staat er in Rio!

0
tendam 17 juli 2016 om 18:48

Ze zal er wel staan in Rio, maar het probleem is dat daar geen massasprint wacht maar een soort bergetappe. Daarom snap ik ook niet helemaal waarom ze dit als voorbereiding kiest ipv de Giro Rosa.

0
krypton 17 juli 2016 om 19:09

@tendam
Ik las in een interview dat ze nog veel bergop zou gaan trainen, dat zal ze in die periode wel hebben gedaan.

0
Velominatus 17 juli 2016 om 19:35

Rijdt ze op de foto nou tussen de mannen?

0
noordhollander 17 juli 2016 om 20:30

klaar voor rio,kijk er nu al naar uit .
komt toch weer heel sterk terug na haar blessures,schrijf haar maar op als favoriet

0
Hoebele 17 juli 2016 om 23:28

@Velominatus Die foto is van een training/verkenning van WK 2013, als ik het goed zie.
@Pieter P.
Op youtube is een samenvatting te zien van de winst door Die Olympien Siegerin: https://www.youtube.com/watch?v=cmVMOKDYLNM

0

Headlines

Populair

Materiaalzone