Tour 2019: Wout van Aert showt tenue voor individuele tijdrit

vrijdag 19 juli 2019 om 10:22
Tour 2019: Wout van Aert showt tenue voor individuele tijdrit

foto: Cor Vos

Wout van Aert is misschien wel de topfavoriet voor de tijdritzege in Pau. De renner van Jumbo-Visma is vandaag te herkennen als Belgisch kampioen. De 24-jarige Van Aert zal de tijdrit afwerken in een klassieke tricolore trui, zo is te zien op enkele foto’s.


Voor Van Aert is het een bijzondere dag, aangezien hij vandaag debuteert in zijn tricolore trui. De ritwinnaar in Albi kroonde zich eind juni tot Belgisch kampioen tijdrijden, voor Yves Lampaert en Remco Evenepoel. De allrounder hoopt zijn debuut op te luisteren met een prestigieuze overwinning.

“Het is een mooie kans”, liet Van Aert donderdag nog weten. “Ik voel me nog heel goed.” Regerend Tourwinnaar Geraint Thomas beschouwt de renner van Jumbo-Visma in ieder geval als topfavoriet.

Dit artikel delen:

19 Reacties

Boomie1 19 juli 2019 om 10:24

Mag hopen dat ie een snelpak krijgt en dit enkel voor de show/inrijden is?

Jean Dumas 19 juli 2019 om 10:26

Ja inderdaad, ziet er een beetje frommelig uit.

jessevdalen 19 juli 2019 om 10:28

Het is hetzelfde pak van agu als normal, alleen in de kleuren van zijn land. Geen zorgen dus

koos verrek 19 juli 2019 om 10:33

waarom zou dit geen snel pak zijn

WernerFranke 19 juli 2019 om 10:37

Ik heb nog nooit een tijdritpak gezien met voedingszakjes op de rug.

Samlambeej 19 juli 2019 om 12:18

Precies! Erger me hier al van gistere aan. :p Foute titel!!!

krypton 19 juli 2019 om 10:39

Tsja, wat is er mooi of niet mooi aan te vinden? Volgens mij vrijwel hetzelfde Belgische truitje als de laatste jaren maar met een andere sponsor er op…

Wheely 19 juli 2019 om 10:40

Ik heb mwah gestemd, geen idee wat dat betekent. Leuk pak!

rennerske 19 juli 2019 om 10:54

Denk dat het er een beetje vanaf hangt hoelang je de aaaaaa aanhoudt. Hoe langer hoe mooier het pak. Hield zelf de aaaaaaaa zolang aan dat ik alsnog van mwah naar mooi overstapt ben.

Samlambeej 19 juli 2019 om 12:20

Hoe langer de aaaaa hoe meer ik twijfel.

rennerske 19 juli 2019 om 14:45

@ zo zie je maar, de ene a is de andere niet.

Le Douche 19 juli 2019 om 10:46

De dagelijkse paardenblaadjespoll van de livetickertikker (uitgeleend door de redactie van Boulevard)… Benieuwd naar de uitslag! Prachtig shirt maar dat ene streepje rechtsonder had ik persoonlijk een paar mm lager geplaatst, het zwart valt een beetje weg waardoor het oogt als een Spaans kampioenshirt. En aan de linkermouw hangt een los draadje. Jammer.

kielabokki 19 juli 2019 om 11:40

#pleaseclickmeprettyprettyplease

Remco van der Pluijm 19 juli 2019 om 12:25

Waarom zitten er zakken op zijn rug. Dit kan onmogelijk het tijdrit tenue zijn.

McMulenga 19 juli 2019 om 12:46

Hij heeft hier het shirtje in handen dat hij had mogen dragen als hij kampioen op de weg was geworden.

sjoerdvangeelen 19 juli 2019 om 12:57

Waarom reden ze tijdens de ploegentijdrit niet in de nationale kampioenstrui? Is een ploegentijdrit anders dan normale tijdrit?

Attack 19 juli 2019 om 13:10

Je geeft zelf het antwoord al.
Hij is kampioen tijdrijden en niet ploegentijdrijden.

sjoerdvangeelen 19 juli 2019 om 13:25

Ja vrij logisch eigenlijk :)

josemanuelfuente 19 juli 2019 om 13:39

Zou graag eens het shirtje van Dennis zien