Sven Nys kondigt zijn comeback aan, en dat op 1 april

maandag 1 april 2019 om 18:24
Sven Nys kondigt zijn comeback aan, en dat op 1 april

foto: Cor Vos (archief)

Maakt Sven Nys zijn comeback in het veldrijden? De 42 jaar oude ploegmanager van Telenet-Fidea en analist op de Belgische tv zou komende winter terugkeren als crosser, meldt hij. Het nieuws wordt wel heel toevallig op 1 april bekend.

Thomas De Gendt liet eerder op de dag een grap los op Twitter. De Belgische coureur van Lotto Soudal had zijn twee kinderen laten poseren met een derde truitje dat hij had verdiend in de Ronde van Catalonië, met als bijschrift: ‘Het komt in september 2019’. Kort daarna liet hij weten dat het om een grap ging, nadat enkele media het al als nieuws gebracht hadden.

Fietsproducent Felt komt met een wel heel innovatief idee, namelijk een triatlonfiets met slechts één wiel. “De meest revolutionaire racemachine die de wereld ooit heeft gezien: de IA-UNI”, aldus Felt op social media. De fiets zou drie kilogram lichter zijn en 457% aerodynamischer zijn.

Floortje Mackaij liet op Instagram de mensen schrikken door een foto te delen met een bos blonde krullen op de grond. Heeft de renster van Team Sunweb daadwerkelijk haar krullen eraf laten halen? Goed nieuws is er ook voor Peter Schulting. Hij maakt een transfer naar Deceuninck-Quick-Step en rijdt de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix. Leuk voor hem!

Dit artikel delen:

18 Reacties

Gladiool 1 april 2019 om 18:44

Haha, die éénwieler.

vanSpringel 1 april 2019 om 19:18

Direct besteld ! Die kans laat ik me niet ontglippen.

TomDJ 1 april 2019 om 19:21

Geen lekke voorbanden meer.

Romāns Vainšteins 1 april 2019 om 19:25

Die eenwieler is gewoon vet en ik denk, net zoals toegangspoortjes voor Amsterdam Centrum, iets waar we later nog wel eens zonder lachen op gaan terugkijken.

kielabokki 1 april 2019 om 19:25

Dat er volwassen mensen zijn die aan 1 april-grappen doen.. wow.

boenk 1 april 2019 om 20:16

Is dit een 1 april grap?

winningmood 1 april 2019 om 20:42

De familie Nijs is altijd al publiciteitsgeil geweest.
Laat het mij maar gewoon zien op de fiets.

Guushovd 2 april 2019 om 07:53

Ja, want daar schort het bij de familie Nys inderdaad behoorlijk aan. Echt ondermaats wat ze laten zien.

Flanders 1 april 2019 om 20:44

Voor Nys was het niet als grap bedoeld, wou enkel nog maar eens in de belangstelling komen .

maklukzat 1 april 2019 om 21:57

Nys begint inderdaad irritant te worden. Gisteren in de TV-uitzending ook. Hij hoort zichzelf net wat te graag praten.

Kelder is de Man 1 april 2019 om 21:26

Las net dat Kelderman op tijd hersteld is voor de Giro en kopman wordt, omdat de hond van Dumoulin moet bevallen in mei.

koos verrek 1 april 2019 om 22:09

Haha

Kelder is de Man 1 april 2019 om 23:10

Ja.. Koos.. je lacht wel, maar dit is echt serieus.

Banddikte 1 april 2019 om 21:55

Zou wel leuk geweest zijn als sven tegen zijn zoon kon crossen.

pirazzi 1 april 2019 om 21:59

Ik snap die gerelateerde berichten niet.

Poeksel 2 april 2019 om 00:31

“Ik geloofde er niet echt in” past wel goed hierbij…

toke 2 april 2019 om 03:35

De grap van Sven was dat iedereen zou denken dat het een 1 april was…..Maar hij maakt echt zijn comeback.

west 2 april 2019 om 18:04

Bij Tafi in de ploeg zeker

Laatste nieuws

Materiaalzone

Populair