Steven Kruijswijk: “Gegokt en verloren”

zondag 3 september 2017 om 19:16

Steven Kruijswijk koos vandaag voor de aanval. De Brabander hoopte iets meer ruimte van de groep der favorieten te krijgen. “Gegokt en verloren”, zei hij na afloop. Over de aankomende dagen is hij duidelijk. “Als ik het gevoel heb dat ik voor een rit kan gaan, dan ga ik voor een rit.”

Meer video’s zien uit het peloton?
Abonneer je dan nu op ons YouTube-kanaal!

Dit artikel delen:

28 Reacties

Spruch 3 september 2017 om 19:28

Goed gedaan Kruijswijk. Nu nog niet wat minder een ‘beetje’. Het valt me op dat hij echt heel vaak, een ‘beetje’ zegt. Mist wat zelfvertrouwen zo lijkt het.

Tuubke 3 september 2017 om 19:28

Gegokt – hulde! En verloren – geen schande! Liever zo en proberen een keer voor een rit te gaan, dan altijd weer dat aanklampen en roemloos tiende worden.

Rondo 3 september 2017 om 19:32

Toffe gozer, maakte er een leuke etappe van.

jan jansen 3 september 2017 om 19:42

@Spruch;
Een beetje overdreven

Pietertje2 3 september 2017 om 19:46

Hopen dat hij vaker gokt de komende week.
Het probleem is dat hij eigenlijk net te kort staat voor een grotere voorsprong.

Romāns Vainšteins 3 september 2017 om 19:48

Kruijswijk is gewoon geen prater.

Lennimator 3 september 2017 om 19:51

Hij gaat op bijna 50 km in de aanval en verliest relatief weinig. Hulde!

Johnny7 3 september 2017 om 19:52

Gewoon elke dag blijven gaan als je je goed voelt. Was kritisch op deze man maar dit is gewoon positief. Nooit opgeven altijd blijven gaan goed zo!

Verweggistan 3 september 2017 om 20:03

Verloren? Hij gaat van 14 naar 12 en die De La Cruz moet ie ook wel kunnen hebben. Daarna worden de verschillen wel groot.

horsm 3 september 2017 om 20:07

Goed hoor – top tien AK nog in het vizier, en toch er voor gegaan!

Rufusvb 3 september 2017 om 20:13

Heeft vandaag zijn ballen getoond! Mooie koers gemaakt!

Wheely 3 september 2017 om 20:22

Mede dankzij Kruijswijk een prachtige rit gezien, heeft zich alsnog knap gehandhaafd. Chapeau.

mollemarijden 3 september 2017 om 20:22

Heeft ballen getoond samen met Contador. Contador helaas toch net te oud en Kruijswijk is nog niet in topvorm geweest dit jaar.

dumoman 3 september 2017 om 20:26

Ik heb net de wedstrijd gekeken en ik had ook de Tour of Britain opgenomen en hierover moet ik toch wat kwijt aan die F* B* van eurosport: “Waarom moet je de uitslag tot 2x toe herhalen ? Kun je niet begrijpen dat ik niet 2 wedstrijden regelijkertijd kan kijken en dat er nu voor mij geen lol meer aan is om die andere wedstrijd te kijken ? Hou toch gewoon je mond, als ik een uitslag wil weten dan zoek ik die zelf wel op”…….

skylimit 3 september 2017 om 20:35

Helaas bleek de motor van zowel Kruijswijk, Bardet, Contador en ook Adam Yates niet dezelfde brandstof te hebben als M.A. Lopez. Voor Contador is het jammer dat Pantano niet de vorm heeft om hem op sleeptouw te nemen. De skytrein staat nog tegoed op de rails en Froome hoeft daarvoor nog niet al teveel in het rood (behalve in de trui) te rijden.

Kelder is de Man 3 september 2017 om 20:41

Na Oomen nu ook Kruijswijk.. petje andersom wordt de nieuwe trend.
On.. fijn het zo te proberen. zou het m gunnen een rit te pakken.

assen 3 september 2017 om 21:05

Goed gedaan Kruijswijk!
Hij kan hoogstens 1 positie verliezen (Meintjes), dus heeft nauwelijks iets te verliezen. Ook omdat ie nog niet in de top10 staat.

Col du Bramont 3 september 2017 om 21:08

Ik zie liever Kruijswijk die op deze manier aanvalt dan een Kruijswijk die wat kleurloos in de groep van favorieten meerijdt en daar misschien bij blijft of op het laatst nog een half minuutje verliest.
Gevolgen voor het CG vallen mee. Top 10 is nog mogelijk zeker als nog wat renners door het ijs zakken.

Timocycling 3 september 2017 om 22:29

Wordt toch een eendagsvlieg op deze manier. Na zijn goede Giro vorig jaar niets meer laten zien helaas.

jvh93 3 september 2017 om 22:36

Ik zie hem liever lossen nadat hij het geprobeerd heeft, dan lossen nadat hij bleef aanklampen. Winners are not the ones who never fail, but the ones who never quit

Pantani77 3 september 2017 om 22:41

Sorry maar heeft toen hij met lopez Bartje en Bertje vooraan reed Vrijwel geen meter kopwerk gedaan…

Lalsacien 3 september 2017 om 23:01

@Dumoman op Sporza doen ze dat ook hoor, dus zet het geluid maar uit.

bassesink 3 september 2017 om 23:47

Jammer maar helaas…

peervaneynthoven 4 september 2017 om 00:41

Wat voor een renner is die Louis Meintjes toch!? Verstopt zich al 3 seizoenen bij iedere beklimming in de Tour en in de Vuelta als laatste in de voorste groep, étappe na étappe. Initiatiefloos, geruisloos en bloedeloos. Dag in dag uit. Wat is in vredesnaam de lol voor die jongen om te fietsen?
Wat ook bloedeloos is is de manier van rijden van de SKY ploeg en vooral van Chris Froome. Niet om aan te gluren en op termijn killing voor de interesse in de sport. Hulde voor initiatiefnemers zoals Contador en Nibali en ook anderen zoals vandaag Kruijswijk die risico’s durven nemen. Sponsoring in het wielrennen is niet alleen winnen maar ook en vooral zo koersen dat je “brand” er een positief imago mee opbouwt. SKY heeft dat (voor mij) absoluut niet.Integendeel. Het merk creëert wrevel bij mij. Het is niet anders.

Rondo 4 september 2017 om 01:31

@ peer, Froome is niet aan het darten, hij schaakt. Intelligente renner die Froome. Heeft een prima entourage om zich heen verzameld. Haalt elk jaar zijn doelstelling. Lijkt me geen gezellige vent, maar ik denk dat elke training een doel heeft en dat hij weet waarom hij wat eet op welk moment. Fck ik had allang in bed moeten liggen.

Headlines

Materiaalzone

Populair